هتل سیتی سنتر استانبول : هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول از زیر مجموعه خانواده بزرگ citycenterhotel در استانبول ترکیه نزدیک میدان تقسیم می باشد. این هتل بعد از یک بار بازسازی در سال 2014، مجهز به امکانات و خدمات بروز و پیشرفته تری شده است. هتل سیتی سنتر استانبول برای میهمانان و توریست های تور استانبول خود خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... ارائه میدهد. پرسنل هتل سیتی سنتر استانبول به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی مسلط هستند.

 هتل سیتی سنتر استانبول

اتاق های هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول به طور کلی دارای 77 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سینگل
  • سوئیت های خانوادگی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بزرگ بوده و دارای امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی، فرش، خدمات تلفن، صندوق امانات، مینی بار، توالت به طور کامل مجهز، سیستم تهویه هوا، مینی بار، کانال های ماهواره ای و حمام می باشند. همینطور برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول، سرویس دهی و نظافت به اتاق ها به صورت 24 ساعته است.

اتاق های هتل سیتی سنتر استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول دو رستوران و سه کافه مخصوص نوشیدنی دارد. یکی از رستوران های هتل نیز روی پشت بام قرار داشته و شب ها برنامه ها مفرحی دارد. منوی غذایی این دو رستوران شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، محلی و ... می شوند. همچنین هتل دارای سالن تناسب اندام، سالن اسپا و ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی، تراس حمام آفتاب و ... برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول می باشد.  

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی سنتر استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر چهار ستاره از میدان تقسیم و خیابان استقلال صد متر فاصله دارد. با نزدیکی به این دو خیابان، انواع مراکز تجاری و تفریحی، رستوران ها و کافه ها و ... در دسترس میهمانان هستند. جاذبه هایی مثل کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل قرار دارند. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل سیتی سنتر استانبول 25 کیلومتر می باشد.