هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره سیتادل ناریکالا در منطقه دژ تاریخی، خیابان جی آجیاشویلی قرار داشته و برای افرادی که به مناطق تاریخی و دیدنی علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. نمای داخلی این هتل بسیار زیبا و مدرن طراحی شده و موجب شده تا میهمانان در این هتل احساس راحتی بسیار داشته باشند. از امکانات و خدمات ارائه شده این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور گرجستان میتوان به خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، منشی تور، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... اشاره کرد.

هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان

اتاق های هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان

هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان، در مجموع دارای نوزده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد سینگل
  • اتاقهای استاندارد تویین
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های خانواده

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دارای امکانات و خدمات بسیار خوب و مدرنی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان

در رستوران این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، سنتی، محلی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان خود شامل سالن ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل سیتادل ناریکالا تفلیس گرجستان

هتل سیتادل ناریکالا چهار ستاره از خیابان روستاولی پانزده دقیقه تا خیابان روستاولی فاصله است. میدان آزادی نیز در فاصله ده دقیقه ای از هتل می باشد. ایستگاه مترو اولاباری و ایستگاه متروی فریدام اسکوئر نیز در فاصله هفتصد متری از هتل قرار دارد. از جمله جاذبه های گردشگری نزیک به این هتل چهار ستاره میتوان به حمام های گوگردی معروف، پل صبح، باغ گیاه شناسی، پارک پوشکین و کلیسای سنت جورج اشاره کرد. فرودگاه بین المللی تفلیس نیز سیزده کیلومتر از هتل سیتادل ناریکالا فاصله دارد.