هتل سوئیت توم توم استانبول : هتل پنج ستاره سوئیت توم توم، ساختمانی قدیمی و تاریخی در گالاتا داشته که قدمت آن به دهه 1850 برمیگردد. این ساختمان در زمان های گذشته محل اقامت راهبه های فرانسوی و خانواده معروف لونتاین بوده. اما اکنون این ساختمان تاریخی، به یک هتل بسیار زیبا و پنج ستاره در شهر استانبول تبدیل شده است. کارکنان این هتل مجلل و باشکوه به زبان های انگلیسی، بلغاری، ترکی و روسی مسلط بوده و به میهمانان و توریست های تور استانبول امکانات و خدماتی نظیر نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، آسانسور، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

هتل سوئیت توم توم استانبول

اتاق های هتل سوئیت توم توم استانبول

هتل سوئیت توم توم استانبول به طور کلی دارای بیست اتاق و سوئیت مجهز همراه با چشم اندازهای خاصی از تراس به دریای مرمره و مسجد سلطان احمد می باشند. این بیست اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

در هر اتاق و سوئیت از این هتل پنج ستاره مبلمان مدرن، لوازم لوکس و شیک قرار گرفته اند. امکانات مشابه بین این اتاق ها و سوئیت های هتل سوئیت توم توم برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل سوئیت توم توم استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سوئیت توم توم استانبول

یکی از بهترین رستوران های استانبول در هتل سوئیت توم توم قرار دارد. رستوران نیکول در آخرین طبقات هتل قرار داشته و بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول سرو می کند. میهمانان در این رستوران میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را میل کنند. در کنار این رستوران یک کتابخانه بزرگ و دنج نیز برای علاقه مندان به مطالعه هست.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سوئیت توم توم استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سوئیت توم توم استانبول

از هتل سوئیت توم توم تا میدان تقسیم یک کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی اتاتورک چهارده کیلومتر فاصله است.