هتل سندپایپر کوالالامپور : هتل سه ستاره سندپایپر کوالالامپور از هتل های بروز و مجهز شهر کوالالامپور بوده و کارکنان آن مسلط به زبان های انگلیسی و مالزیایی هستند. خدمه هتل میهمانان را به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. از امکانات و خدماتی که این هتل به توریست ها و گردشگران تور مالزی ارائه کرده میتوان اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات مخصوص افراد معلول، صرافی، صندوق امانات، سرویس دهی شبانه روزی، محوطه مخصوص استعممال سیگار، روزنامه رایگان در لابی، خدمات خانه داری  و ... را نام برد.

هتل سندپایپر کوالالامپور

اتاق های هتل سندپایپر کوالالامپور

هتل سندپایپر کوالالامپور به طور کلی دارای 103 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه و ... علاوه بر امتیازات ویژه هر اتاق ارائه شده اند.

اتاق های هتل سندپایپر کوالالامپور

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سندپایپر کوالالامپور

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، مالزیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور مالزی سرو می شوند. همینطور صبحانه ها نیز روزانه و به صورت بوفه ای ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل سه ستاره برای میهمانان میتوان به استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سندپایپر کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل سندپایپر کوالالامپور

هتل سندپایپر سه ستاره در شهر کوالالامپور از ایستگاه اتوبوس پودو سنترال پانصد متر، از سونگی وانگ پلازا نهصد متر و از برج های معروف دوقلوی پتروناس یک کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 44 کیلومتر از هتل سندپایپر کوالالامپور می باشد.