هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا : تعطیلات خود در پاتایا را با اقامت در هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا بگذرانید. این هتل ساحل اختصاصی داشته و امکانات بی نظیری دارد که نیاز به گشت و گذار در شهر را نداشته باشید. از این هتل میتوانید به راحتی و مستقیم به پارک آبی و ساحل دسترسی داشته باشید. از هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا تا شهر دو ساعت و تا فرودگاه بین المللی سه کیلومتر راه دارد. امکانات خوب هتل پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و کارکنان مجرب میباشد.

هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

اتاق های هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

هرکدام از اتاق های این هتل پنج ستاره با سلیقه و طرح تایلندی دکور شده اند. همینطور شما میتوانید از تراس های اختصاصی هتل چشم اندازی به سمت دریا داشته باشید. امکانات لووکس و مدرن اتاق های هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن بزرگ، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون بزرگ ماهواره ای ، مینی بار یا یخچال، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، تلفن، میزکار، حمام لوکس و مجهز و سرویس دهی شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

امکانات تفریحی و رستوران های هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

این هتل به تنهایی یک مجموعه تفریحی برای توریست ها و گردشگران تور پاتایا محسوب میشود. از هر تفریحی که بخواهید مثل زمین تنیس تا ورزش های آبی و غواصی، صخره نوردی و شنا در استخرهای بزرگ و سالن های ورزشی بزرگ و مجهز و ... از امکانات تفریحی هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا هستند. صبحانه های خوشمزه هتل در رستوران oasis سرو میشود. همینطور شما میتوانید انواع غذاهای بین المللی، دریایی، آسیایی و گریل شده را در رستوران ساحل فلیمس یا رستوران Ginger & Lime در فضای باز میل کنید.