هتل سفیر قشم : هتل سفیر یکی از زیباترین و مدرنترین هتل های جزیره قشم است. این هتل بسیار زیبا از جدیدترین هتل های ساخته شده در قشم به شمار می رود. ساختمان اولیه هتل متعلق به سال 1384 بوده اما در سال 92 بازسازی های اساسی در این مجموعه انجام گرفته است. در خلال این بازسازی، از جدیدترین مصالح و تزئینات در ساخت و دکوراسیون این مجموعه استفاده گردید. اگر چه مدت زمان اندکی از افتتاح مجدد هتل سفیر می گذرد، اما این هتل توانسته در این مدت کوتاه  محبوبیت بسیاری در بین مسافرین تور قشم پیدا کند. از جمله دلایل این محبوبیت را می توان ارائه خدمات و سرویس های گوناگون، کادر مجرب و حرفه ای و امکانات بسیار خوب آن دانست. در هر زمان می توانید از راهنمایی های پرسنل مهربان هتل بهره بگیرید و خود را بدون اتلاف وقت به مکان مورد علاقه تان برسانید. خدمات و سرویس های این هتل در سطح بسیار مناسبی است.

هتل سفیر قشم

اتاق های هتل سفیر قشم

هتل سفیر یک هتل 3 ستاره با کیفیتی ممتاز است که هر آنچه مورد نیاز گردشگران تور قشم باشد، در اختیار آنان قرار می دهد. این هتل دارای 21 اتاق است که در یک طبقه واقع شده اند و گنجایش پذیرایی از 85 میهمان در آن وجود دارد. از جمله امکانات هتل سفیر می توان به خدمات رزرواسیون، سرویس شهری، اینترنت رایگان، پرسنل باتجربه و حرفه ای و منظره فوق العاده زیبای آن اشاره کرد. فاصله اندک هتل از دریا باعث شده یک چشم انداز فوق العاده پیش روی میهمانان هتل وجود داشته باشد. بدون شک یکی از بزرگترین لذت ها برای مسافرین تور قشم، تماشای خلیج همیشه فارس و چشم دوختن به منظره بی بدیل آن، هنگام طلوع و غروب خورشید است. اگر هتل سفیر را برای اقامت خود انتخاب کنید، این فرصت برای شما وجود خواهد داشت که هر روز از تماشای این صحنه ها از درون تراس اتاقتان، لذت ببرید.  از جمله خدمات اتاق های هتل می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه ی مطبوع، تلویزیون، وسایل استحمام و... اشاره کرد. همچنین تمامی اتاق ها به بهترین نحو دکور و تزئین شده اند.

اتاق های هتل سفیر قشم

رستوران های هتل سفیر قشم

اگر بخواهیم یکی از امکانات بسیار خوب هتل سفیر را به شما معرفی کنیم، این گزینه رستوران هتل خواهد بود. در اغلب تورهای قشم امکاناتی از قبیل وعده ناهار و شام در نظر گرفته نشده است؛ همین مسئله موجب شده یافتن رستوران خوب و صرف یک وعده غذایی دلپذیر به یکی از دغدغه های گردشگران تبدیل شود. رستوران هتل سفیر با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و با در اختیار داشتن یک منوی غذایی متنوع، شما را از رفتن به رستوران های مختلف و نگرانی از چگونگی کیفیت غذای آنان بی نیاز می کند. در رستوران هتل سفیر می توانید تمامی وعده های غذایی را با خانواده و دوستانتان میل نمایید.

رستوران های هتل سفیر قشم

 دسترسی های نزدیک به هتل سفیر قشم

اگر چه در جزیره قشم مکان های تفریحی و جاذبه های طبیعی فراوانی وجود دارد اما اغلب افرادی که در تور قشم ثبت نام می کنند دو انگیزه ی اصلی دارند، دریا و خرید. بنابراین برای این افراد انتخاب محلی برای اقامت که به دریا و مراکز خرید نزدیک باشد، حائز اهمیت فراوانی است. این دو مزیت در هتل سفیر وجود دارد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به خلیج فارس و به مراکز خرید و فروشگاه های معتبر جزیره قشم دارد. بنابراین مسافرین تور قشم  می توانند با اقامت در هتل سفیر به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد، به علاقه مندی های خود بپردازند. برای مثال فاصله هتل از مجتمع تجاری و مشهور سیتی سنتر تنها 860 متر است. همچنین با طی مسافت 8 کیلومتر می توان به پارک زیبا و دیدنی زیتون رسید و در کنار خرید و تماشای دریا، از زیبایی های این طبیعت روح بخش لذت برد.