هتل سراگلیو استانبول : هتل سه ستاره سراگلیو، یکی از هتل های محبوب این شهر بین توریست ها و گردشگران تور استانبول به خاطر کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار کم اش است. خدمه هتل سراگلیو استانبول به صورت شبانه روزی به میهمانان خود سرویس دهی کرده و پذیرش می کنند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل به میهمانان تور استانبول ارائه می شود. خدماتی که هتل سراگلیو برای میهمانان تور استانبول خود ارائه میدهد شامل پارکینگ رایگان، باغ، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های بدون سیگار، اتاق برای افراد مهم، سالن غذاخوری، کافی شاپ و ... می باشند.

هتل سراگلیو استانبول

اتاق های هتل سراگلیو استانبول

هتل سراگلیو استانبول، چهارده اتاق داشته که هر چهارده تای آن بسیار راحت بوده و دارای بسیاری از امکانات خوب و رایج مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، نظافت به صورت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، حمام به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، اینترنت بی سیم و .. می باشند.

اتاق های هتل سراگلیو استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سراگلیو استانبول

این هتل سه ستاره درست در مرکز شهر تاریخی استانبول قرار داشته و با اقامت در آن به بسیاری از جاذبه های تاریخی این منطقه مثل مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن، کاخ توپکاپی، مسجد معروف ایاصوفیه، موزه مردم شناسی و ... دسترسی خواهید داشت. رستوران ها و کافه های بسیاری اطراف این هتل قرار دارند.

دسترسی های نزدیک به هتل سراگلیو استانبول