هتل سان اند سند دبی : هتل 3 ستاره سان اند سند دبی واقع در قلب منطقه تجاری دبی در بهترین موقعیت جغرافیا می باشد؛ این هتل به مشتریان خود امتیازات خاصی می دهد. نمونه ای از آنها پارکینگ رایگان این هتل است که در زیر خود هتل واقع شده است. همینطور سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، خدمات خانه داری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... از دیگر خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی می باشد. محیطی صمیمی و جوی آرامش بخش، از ویژگی های ممتاز هتل سان اند سند دبی اسن.

هتل سان اند سند دبی

اتاق های هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی به طور کلی دارای 118 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های رویال

اتاق های این هتل بروز ترین و مدرنترین سبک های دنیا را به خود اختصاص داده است و امکانات بیشماری در آن قرار داده شده است که موجب راحتی بیشتر توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی می شود. نمونه ای از آنها تلوزیون های ماهواره ای صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق و ... می باشند. حتی بنا به نظر خودتان تخت ها را در جا های مورد نظر میتوان قرار دارد.

اتاق های هتل سان اند سند دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان اند سند دبی

این هتل سه ستاره دارای امکانات رفاهی نظیر سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، ماساژ و اسپا، استخر سرپوشیده و ... می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند سه وعده غذای صبحانه، ناهار و شام خود را در رستوران هتل سان اند سند دبی بوده و انواع و اقسام غذاهای بین المللی و عربی را میل کنند. دسرها و نوشیدنی های مختلف نیز در کافه بار هتل سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان اند سند دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سان اند سند دبی

با توجه به قرار داشتن هتل سان اند سند در منطقه دیره و خیابان الرقه، توریست ها و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز خرید دبی دسترسی نزدیک خواهند داشت. از هتل سان اند سند دبی تا فرودگاه بین المللی سه کیلومتر فاصله است.