هتل 5 ستاره ساحلی باروت، یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل با فراهم آوردن امکانات  و خدمات گسترده و عالی، نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده و مسافران می توانند سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را با اقامت در این هتل تجربه کنند. باید بدانید که فاصله هتل باروت تا مرکز شهر آنتالیا 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر حدود 16 کیلومتر است.

هتل ساحلی باروت کمر آنتالیا

اتاق های هتل باروت کمر، با داشتن چشم اندازی رویایی، نمای زیبایی از دریای مدیترانه و کوه های توروس دارند که این نمای زیبا فضا را برای گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیز و دلچسب به خوبی مهیا مکرده است. اتاق های این هتل دارای تنوع بی نظیری می باشد که شامل اتاق های رو به خشکی، اتاق های عمومی لوکس، اتاق فوق لوکس، و اتاق  زیر شیروانی هستند.

هتل ساحلی باروت کمر آنتالیا

اتاق های هتل باروت کمر دارای دکوراسیون مدرنی هستند و امکاناتی همچون حمام خصوصی به همراه وان و لوازم بهداشتی، تلویزیون به همراه کانال های ماهواره ای، سشوار، اینترنت بی سیم و جکوزی دارند. همچنین یک خط تلفن مستقیم نیز در هر اتاق به چشم می خورد هتل باروت کمر، دارای  رستوران های زیادی است . برخی از این رستوران ها در سبک آسیایی بوده و غذاهای مربوط به  این کشورها را طبخ می کنند  و رستوران زیتون نیز  با انواع غذاهای ارگانیک، غذاهای لذیذ و تازه ترکی، روسی، بین المللی و میان وعده های مختلف آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل می باشد . همچنین در  این رستوران ها غذاهای سنتی ترکیه همانند نان خانگی، پنیر محلی و خورشت گوشت بره نیز در دسترس است که می توانید از آنها لذت ببرید. غذاهای این هتل، با بهترین کیفیت در اختیار مسافران گرامی قرار می گیرند. چندین کافه نیز در کنار استخر و ساحل هتل قرار دارد که شما می توانید برای سرو نوشیدنی و انواع میان وعده ها از آنها استفاده کنید.

هتل ساحلی باروت کمر آنتالیا

 هتل باروت، امکانات بسیار زیاد و متنوعی را برای تفریح و سرگرمی خانواده ها و رقم زدن اقامتی رویایی فراهم کرده است. از جمله ورزش های هیجان انگیزی که می توان در این هتل به آنها پرداخت می توان به بوچیا، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، مینی گلف، تنیس، والیبال ساحلی و غیره اشاره کرد.این هتل یکی از بهترین مکان ها برای به دست آوردن آرامش و دور شدن از زندگی شهری است.  سینما، استخر سر پوشیده و روباز، ماساژ، انواع  ورزش های آبی، پارک آبی، آکوا ژیمناستیک، مکان هایی ویژه برای سرگرمی و تفریح کودکان، رستوران، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و سونا نیز از دیگر امکانات عالی این هتل هستند. همچنین امکاناتی نیز برای قایق رانی وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید.

هتل ساحلی باروت کمر آنتالیا

همچنین هتل باروت امکانات خاصی را مخصوص مهمانان تجاری و  کسانی که برای فعالیت های کاری به این هتل آماده اند، فراهم کرده است. که از میان آنها می توان به سالن کنفرانس 1200 متر مربعی این هتل اشاره کرد. این سالن کنفرانس به سه بخش بدون ستون تقسیم شده است و برای برگزاری انواع سمینارها، کنگره ها و نشست ها بسیار مناسب می باشد. به علت وجود این سالن، این هتل توانست در سال 2009 و همچنین 2010 موفق به دریافت جایزه بهترین هتل کنفرانسی ترکیه شود.

هتل ساحلی باروت کمر آنتالیا

اگر در این سفر به پزشک و پرستار نیاز داشته باشید می توانید به مرکز پزشکی موجود در هتل مراجعه کرده و نیاز خود را در تور آنتالیا رفع کنید. همچنین از جمله خدمات عمومی این هتل نیز می توان به وجود دستگاه فکس، آرایشگاه، یک بازار کوچک برای خرید سوغاتی، سرویس 24 ساعته اتاق ها و پارکینگ عمومی اشاره کرد.