اگر می خواهید اقامتی متفاوت و به یادماندی را تجربه کنید با تور استانبول به این هتل زیبا و لوکس سفر کنید. کلمه زوریخ به معنای "ویلا" است که همیشه به معنای مکانی با ساخت و ساز بسیار عالی، ترکیب باغ های با شکوه و زیر سازی ظریف است. ویلا مفهوم املاک بزرگ،و زوریخ به طور کلی به عنوان جواهر از رشته کوه های آلپ تعریف شده است. این هتل که ادغام هنر، تاریخ و طبیعت در ساختار آن است. کیفیت زندگی خوب، مدرنیته و طراحی شهری را باهم به ارمغان آورده است. قرارگرفتن هتل در منطقه جهانگیر که پر از قهوه خانه ها، بوتیک مد و گزینه های مواد غذایی متنوع است بسیار دیدنی و جذاب لذیذ است. همچنین نزدیکی هتل به فاصله 5 دقیقه پیاده روی به مترو و میدان تقسیم و خیابان استقلال که مراکز خرید گوناگون و انواع کافه ها، رستوران ها در آنجا قراردارد گزینه مناسبی برای انتخاب این هتل راحت به شمار می رود.

اتاقها با تزئین و دکوراسیون بسیار شیک و مدرن همراه با امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، اینترنت رایگان ، حمام ، سشوار، مینی بار در خدمت شنا عزیزان است.

مهمانان می تواند در مرکز تناسب اندام با تجهیزات کامل به ورزش کردن بپردازند و پس از اتمام انرژی برای استراحت به حمام سنتی ترکی بروند و حتی یک ماساژ عالی بگیرند و یا برای راحتی بیشتر دراستخر سرپوشیده گرم هتل که در تمام سال امکان استفاده از آن هست بر روی آب غوطه ورشده و از بار ویتامین با آب میوه های تازه استفاده کنند.

نمایشی پانوراما از بسفر بر روی تراس که رستوران در آن واقع شده و صرف غذاهای لذیذ ترکی انتخاب لذت بخشی است.

همچنین احتیاجی نیست مهمانان برای گذراندن لحظاتی شاد به مکان های دور و ناشناخته در خارج از هتل بروند در هتل دیسکو وجود دارد و میتوانید پایان روز خود را با شادی و موزیک به پایان برسانید.

امکانات دیگر هتل مانند سرویس 24 ساعته ، سالن کنفرانس ، کافی نت ، صرافی ، آرایشگاه ، خشکشویی و فروشگاه(چرم، طلا، آرایشی و بهداشتی، هدایا و غیره ...) همگی جهت رفاه بیشتر حال شما تعبیه شده است.

اقامتی خوش را برایتان در این هتل لوکس آرزومندیم