هتل لوکس ریکسوس سانگیت، هتلی 5 ستاره واقع در منطقه کمر آنتالیا می باشد. این هتل به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین مجتمع های تفریحی و اقامتی در کنار سواحل دریای مدیترانه شناخته می شود. هتل ریکسوس سانگیت در 5 طبقه احداث شده است و با مساحت 250 هزار متر مربعی دومین هتل بزرگ در شهر آنتالیا محسوب می شود. جالب است بدانید این هتل تا دهکده توریستی گوینوک تنها 5 کیلومتر فاصله دارد و مهمانان به سادگی می توانند از جاذبه های توریستی این دهکده بازدید کنند. همچنین هتل ریکسوس سانگیت تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر در حدود 50 کیلومتر فاصله دارد.

هتل لوکس ریکسوس سانگیت کمر آنتالیا

مجموعا اتاق های هتل ریکسوس سانگیت  ظرفیت پذیرایی از 3000 مهمان را دارا می باشند. این هتل لوکس دارای تعداد بسیار زیادی اتاق می باشد که هر کدام امکانات و دکوراسیونی مجلل دارند.  انواع این اتاق ها شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، اتاق جکوزی دار، اتاق ویژه معلولین، سوئیت، ویلا و رویال سوئیت هستند. مهمانان می توانند از بالکن های زیبای اتاق های هتل، کوه های زیبا و سرسبز توروس و دریای نیلگون مدیترانه را تماشا کرده و لذت ببرند.

هتل لوکس ریکسوس سانگیت کمر آنتالیا

رنگ آمیزی ملایم دیوارها در اتاق های این هتل، زیبایی خاص و خیره کننده ای به آنها بخشیده است. همه  این اتاق ها دارای امکانات و تجهیزاتی مانند خط تلفن مستقیم، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ال سی دی به همراه کانال های ماهواره ای، گاو صندوق، سرویس بهداشتی، حمام و سشوار می باشند.

هتل لوکس ریکسوس سانگیت کمر آنتالیا

جالب است بدانید که 14 رستوران در هتل ریکسوس سان گیت وجود دارد که 5 رستوران آلارکاته این هتل، بصورت 24 ساعته در ساختمان اصلی این مرکز، آماده پذیرایی از مهمانان می باشند. گردشگران می توانند انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، چینی، ژاپنی، تایلندی، و غذاهای لذیذ دریایی را در این رستوران های مجهز و زیبا میل کنند. همچنین، در این هتل 3 کافه نیز آماده سرویس دهی به مهمانان می باشند. 2 کافه  و  یک فروشگاه بزرگ شیرینی پزی در بیرون از ساختمان اصلی هتل و 1 کافه دیگر در لابی هتل واقع شده است.

هتل لوکس ریکسوس سانگیت کمر آنتالیا

در هتل لوکس ریکسوس سانگیت، گردشگران می توانند از امکاناتی همچون استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک و استخر کودک، اتو پارک، سالن بدنسازی و سینما بهره ببرید . همچنین صندلی هایی مخصوص آفتاب گرفتن در کنار ساحل اختصاصی هتل قرار گرفته و چتر آفتاب گیر وجود دارد. در کنار این ساحل یک زمین والیبال نیز تعبیه شده که مهمانان می توانند در آن به بازی و سرگرمی مشغول شوند.

هتل لوکس ریکسوس سانگیت کمر آنتالیا

 مرکز اسپای هتل در فضایی بسیار بزرگ آماده ارائه خدماتی همچون حمام فنلاندی، ماساژ تایلندی، ماساژ هندی، حمام ترکی و سونا می باش که می تواند خستگی یک روز شلوغ را از تن به در کند.. مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز، آرامشی وصف ناپذیر را تجربه کرده و از استرس زندگی روزمره رها شوند.

هتل لوکس ریکسوس سانگیت کمر آنتالیا

اما از دیگر امکانات عالی این هتل می توان به ورزش های سرگرم کننده و مهیجی همچون بسکتبال، تیر اندازی با کمان، صخره نوردی، تنیس روی میز، تیر اندازی با تفنگ، بولینگ، فوتبال، بدمینتون و دارت اشاره کرد. همچنین امکانات عمومی این هتل شامل پرستار کودک، آرایشگاه، خشکشویی و خدمات پزشکی در تور آنتالیا  می شود.