هتل ریحان قشم : انتخاب هتل مناسب یکی از پارامترهای بسیار مهم در سفرهای داخلی محسوب می شود. گذراندن مدت زمان اقامت سفر در یک مکان آرامش بخش و دلپذیر، می تواند خاطرات بی نظری را به شما هدیه دهد و بسیاری از دغدغه ها را از شما دور گرداند. در جزیره زیبای قشم هتل های بسیار زیادی وجود دارد و همین مطلب، انتخاب گزینه مناسب را سخت و دشوار می گرداند. هتل ریحان یکی از هتل های بسیار زیبا در جزیره قشم است. این هتل در عین نوساز بودن توانسته در مدت کمی اعتماد گردشگران جزیره زیبای قشم را بدست آورد. هتل ریحان در سال 1395 افتتاح گردید و لذا در زمره جدیدترین هتل های جزیره قشم قرار می گیرد. این هتل 3 ستاره امکانات و خدمات بسیار زیادی ارائه می دهد و علاقه مندان به گردش در قشم با اقامت در این هتل می توانند با فراغت بال به بازدید از مکان های فوق العاده زیبای قشم بپردازند. دسترسی این هتل به خلیج همیشه فارس بسیار خوب بوده و گردشگران می توانند در هر زمان از مناظر زیبای خلیج لذت ببرند و به تماشای مناظر طلوع و غروب بی نهایت زیبای دریا بنشینند. هتل ریحان دارای ظاهری مدرن و بسیار شیک است و نمای بیرونی آن جذابیت های یک معماری مدرن را نشان می دهد. لابی هتل و اتاق ها به بهترین نحو دکور شده اند. نگاهی اجمالی به دکوراسیون مدرن و بسیار شیک هتل ریحان، هر شخص با سلیقه ای را ترغیب به رزرو اتاق در این هتل می اندازد. اقامت چند روزه در هتل ریحان بدون شک آخرین روزهای اقامت شما نخواهد بود و در سفرهای بعدی تور قشم نیز میهمان این هتل خواهید شد.

هتل ریحان قشم

اتاق های هتل ریحان قشم

هتل ریحان شامل 5 طبقه مجزا است و 26 اتاق دارد. هریک از اتاق ها به گونه ای بسیار زیبا مبله شده اند. جدیدترین و مدرنترین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در تمامی اتاق ها وجود دارد. همچنین وسایل مورد نیاز گردشگر در اتاق ها تعبیه شده تا رفاه میهمانان به طور کامل تامین گردد. منظره بی نظیر خلیج فارس از تراس برخی اتاق ها، آرامش و نشاط وصف ناشدنی به دست می دهد. از جمله تجهیزات هتل می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس چای خوری، وسایل حمام، سشوار و... اشاره کرد. ساعت پذیرش اتاق 3 بعدازظهر و ساعت تحویل اتاق 1 بعدازظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای کودکان سه تا هشت سال نیم بها خواهد بود.

اتاق های هتل ریحان قشم

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ریحان قشم

هتل ریحان امکانات بسیار مناسبی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. از جمله این امکانات می توان به رستوران و غذاخوری ممتاز هتل ریحان اشاره کرد. در این رستوران منوی غذایی کامل و متنوعی وجود دارد و می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. کیفیت غذای این رستوران فوق العاده است و شما را از رفتن به رستوران در قشم بی نیاز می کند. اگر در زمان نهار و شام در هتل ریحان بودید حتما سری به رستوران این هتل بزنید.  از سایر امکانات هتل می توان به خدمات رزرواسیون، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی هتل و اتاق ها، خدمات لباس شویی و خشک شویی، سرویس هتل و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ریحان قشم

دسترسی های نزدیک به هتل ریحان قشم

هتل ریحان در مکانی آرام و دل انگیز قرار گرفته و می تواند برای چند روز شما را از ازدحام و شلوغی های شهر دور نگاه دارد. این هتل در خیابان فلسطین و در محله ای زیبا قرار گرفته است. فاصله این هتل از مرکز شهر و از مراکز گردشگری و تفریحی بسیار کم است. همچنین به نسبت سایر هتل ها فرودگاه در نزدیکی هتل ریحان قرار دارد . قلعه پرتغالی ها تنها 2 کیلومتر با هتل ریحان فاصله داشته و به راحتی می توان از این مکان بازدید کرد و از تماشای آن لذت برد.