هتل ریتز کارلتون مسکو : این هتل پنج ستاره درست کنار میدان سرخ و کاخ معروف و باشکوه کرملین قرار دارد. خدمه و کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط بوده و به صورت شبانه روزی به میهمانان تور روسیه خدمات میدهند. یکی از ویژگی های این هتل که آن را از دیگر هتل های اطراف متمایز کرده، داشتن تراس بزرگ و شیک روی پشت بام بوده که به O2 معروف است. و شاید همین ویژگی است که همه را به روی پشت بام این هتل میکشاند. استعمال دخانیات ممنوع بوده و تنها میتوان در مکان های مخصوص میتوان سیگار کشید. ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسه و ... از دیگر امکانات این هتل می باشد. همینطور دیگر لازم نیست برای خرید هدایا و سوغاتی از هتل خارج شوید، میتوانید به راحتی از فروشگاه داخل هتل استفاده کنید.

هتل ریتز کارلتون مسکو

اتاق های هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون مسکو، 334 اتاق، در دوازده طبقه داشته. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار مجلل و باشکوه بوده و یکی از بهترین اتاق های دکور شده در شهر است. کنترل پرده اتاق ها به صورت الکترونیکی بوده و همه اتاق ها و سوئیت های آن عایق صدا هستند. از امکانات این اتاق ها و سوئیت های هتل ریتز کارلتون مسکو میتوان به سرویس دهی به معلولین، مینی بار، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و .... اشاره کرد.

اتاق های هتل ریتز کارلتون مسکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ریتز کارلتون مسکو

از بهترین رستوران های شهر مسکو که محبوبیتی بین المللی دارد، رستوران های هتل ریتز کارلتون مسکو است. رستوران های این هتل آماده سرو انواع غذاهای ژاپنی، کلاسیک روسی، اروپایی و بین المللی می باشند. برای رفاه حال میهمانان و توریست ها، چهارده اتاق درمانی با نورپردازی و فضای عالی، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، اسپا و ماساژ و .... فراهم شده است.  

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ریتز کارلتون مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل ریتز کارلتون مسکو

این هتل پنج ستاره، در قسمت مرکزی مسکو قرار داشته و تا مرکز خرید گام و سالن تئاتر بولشوی، سه دقیقه فاصله دارد. اما اگر به مکان های تاریخی و فرهنگی علاقه مند هستید، این هتل بهترین انتخاب است.