هتل رویال قشم : با گسترش صنعت گردشگری و توریسم در کشور به چند دلیل با اهمیت در سال های اخیر جزیره قشم یکی از پر بازدیدترین مناطق گردشگری تبدیل شده است. در این میان صنعت هتل سازی در این جزیره نیز پیشرفت قابل توجهی نموده و هتل های بسیار خوبی در این جزیره به گردشگران سرویس می دهند. هتل رویال قشم یکی از برترین هتل های جزیره قشم است. این هتل به تازگی بهره برداری شده و آماده خدمت رسانی به گردشگران است. افتتاح هتل رویال در سال جاری یعنی سال ۱۳۹۶ انجام گرفته و یکی از نوسازترین هتل های موجود در قشم محسوب می شود. این هتل جدید با ساختمانی مدرن و بسیار شیک خود توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. یکی از امتیازهای این اتاق ها را می توان نوساز بودن آنها دانست که اقامت دلپذیرتری را برای گردشگران به همراه دارد. این وجه تمایز هتل رویال با دیگر هتل ها باعث شده اقبال عمومی به این هتل زیاد باشد و لذا توصیه می شود حتما مدتی قبل از سفر نسبت به رزرو اتاق در این هتل اقدام کنید.

هتل رویال قشم

اتاق های هتل رویال قشم

در هتل سه ستاره رویال قشم ۳۵ اتاق و سوییت در سه طبقه وجود دارد که میزبانی گردشگران خارجی و گردشگران داخلی از سراسر کشور را بر عهده دارند. نمای بیرونی هتل بسیار پرجاذبه بوده و فضای لابی گرم و دلنشین است. دکوراسیون و طراحی لابی و اتاق های به بهترین نحو انجام گرفته و حس آرامش و نشاط را به انسان منتقل می کند. اتاق های هتل رویال با بهترین و مدرن ترین تجهیزات آماده پذیرایی از میهمانان جزیره قشم هستند. همه اتاق ها به بهترین و جدیدترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی تجهیز شده و تهویه مطبوع در تمام اتاق ها مشاهده می شود. از جمله سایر امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلویزیون، تلفن، مینی بار، یخچال، سشوار، وسایل حمام، صندوق امانات و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد. هتل رویال اتاق های خود را به صورت دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوییت تدارک دیده و سوییت های دو خوابه شش نفره در بین اتاق های آن وجود دارد. افراد متناسب با جمعیت و نیاز خود می توانند اتاق دلخواه شان را انتخاب کرده و قبل از سفر آن را رزرو نمایند.

اتاق های هتل رویال قشم

خدمات هتل رویال قشم

در هتل رویال امکانات بسیار مناسبی برای میهمانان در نظر گرفته شده است. مدیریت و کادر بسیار حرفه ای این هتل سعی نموده اند که با ارایه بهترین خدمات و در اختیار دادن امکانات مورد نیاز گردشگران یک سفر به یاد ماندنی را در خاطر آنها ثبت کند. از جمله امکانات این هتل می توان به آسانسور اینترنت بی سیم درون لابی و پارکینگ مخصوص مسافرین اشاره کرد.

خدمات هتل رویال قشم

رستوران های هتل رویال قشم

از آنجایی که اغلب تورهای قشم وعده های غذایی ناهار و شام را بر عهده نمی گیرند غذای خوب همواره یکی از دغدغه های گردشگران قشم خواهد بود. وجود محل اقامتی که یک رستوران بسیار خوب با منوی غذایی متنوع و با کیفیت در آن وجود داشته باشد یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود. هتل رویال با داشتن این مزیت توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی بدست آورد.

رستوران های هتل رویال قشم

دسترسی های نزدیک به هتل رویال قشم

دسترسی هتل به مناطق مورد توجه گردشگران یکی از امتیازهای مهم و اساسی در انتخاب محل اقامت است. کادر مدیریتی هتل رویال به این مساله توجه ویژه ای داشته و مکان هتل را در منطقه ای قرار داده که بسیار نزدیک به مکان های تفریحی اماکن گردشگری و مراکز خرید باشد. با اقامت در هتل رویال به آسانی می توانید به ژیو پارک و قلعه پرتغالی ها بروید. مراکز خرید مهم جزیره قشم در نزدیکی هتل رویال واقع شده و علاقه مندان به خرید از فروشگاه های متنوع و خوش قیمت قشم بدون درگیر شدن با مشکلاتی نظیر طولانی بودن مسیر و از دست دادن زمان می توانند خریدهای خود را در این مراکز انجام دهند.