هتل رز ریزورت از هتل های معروف شهر کمر در آنتالیاست . فاصله این هتل با ساحل 250 متر ، با شهر توریستی کمر 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 1 ساعت می باشد. این هتل در 13 کیلومتری شهری باستانی به نام لیچیان فاسیلیس قرار دارد. اگر در تور خود به آنتالیا در این هتل اقامت داشتید حتما بازدیدی از این شهر باستانی داشته باشید.

هتل رز ریزورت کمر آنتالیا

برای رفتن به مرکز شهر کمر و یا جاهای دیگر می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی که در نزدیکی هتل قرار دارد، استفاده کنید. این هتل برای مهمانان سرویس حمل و نقل فرودگاهی را نیز در نظر گرفته است . به دلیل نزدیکی این هتل با شهر کمر مهمانان می توانند برای خرید به این شهر بروند. گفتنی است که می توانید در صورت نیاز از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنید.

هتل رز ریزورت از امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده و رو باز، امکانات ورزشی و امکانات ویژه در ساحل خصوصی برخوردار می باشد. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل امکاناتی مانند حمام و سرویس بهداشتی تمیز، سیستم تهویه مطبوع هوا، بالکن، تلویزیون های بزرگ با شبکه های ماهواره ای و یخچال دارند. همچنین امکان استفاده از سرگرمی های ورزشی نظیر بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و ایروبیک برای مهمانان فراهم شده است.

در رستوران هتل رز ریزورت صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود و غذاهای بین المللی و ترکی به عنوان وعده ناهار و شام به مهمانان ارائه می شود. سوپ های مخصوص این هتل زبانزد است. همچنین یک مینی کلاب و بار نیز در هتل وجود دارد که در آن انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

هتل رز ریزورت کمر آنتالیا

هتل رز ریزورت دارای 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق خانوادگی می باشد. مهمانان هتل خدمات رفاهی از قبیل حمام ترکی، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس ماساژ، سایبان، تشک و تخت های کنار ساحل و استخر روباز در اختیار دارند. مهمانان این هتل می توانند با استفاده از ورزش های آبی در ساحل ، پارک آبی و استخر هتل ساعات شادی را برای خود رقم بزنند. همچنین در هتل رز ریزورت غواصان ماهری حضور دارند که می توانند به شما غواصی را آموزش دهند و شما را در غواصی درون دریای زیبای مدیترانه همراهی کنند تا لحظات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

هتل رز ریزورت کمر آنتالیا

هتل رز ریزورت بین دریا و کوهستان توروس واقع شده و همین امر سبب شده مهمانان هتل به راحتی بتوانند از روی بالکن اختصاصی اتاق خود منظره زیبای کوهستان توروس را نظاره کنند. اتاق های هتل طوری ساخته شده که مهمانان می توانند به منظره زیبای دریا و باغچه های هتل نیز اشراف داشته باشند.

هتل رز ریزورت کمر آنتالیا

در هتل رز ریزورت برای کودکان 4 تا 12 سال هم امکاناتی وجود دارد تا آنها هم از اقامت در این هتل لذت ببرند. کودکان شما می توانند در سالن بازی ویژه کودکان به بازی های کامپیوتری بپردازند. استخر ویژه کودکان با سرسره های آبی مختلف ساعات خوشی را برای کودکان رقم می زند . دیگر اینکه در این هتل سرویس نگهداری از کودکان هم توسط پرسنل هتل ارائه می شود. این هتل در تور آنتالیا منطقه کمر میتوانند انتخاب شما باشد