هتل رز ریحان رتانا دبی Rose Rayhaan Rotana Dubai : هتل زیبا و مجلل Rose Rayhaan by Rotana، با 733 متر ارتفاع دومین هتل بلند دنیا بوده و نام آن در کتاب ردکوردهای جهان گینس به ثبت رسیده است. پرسنل این هتل چهار ستاره لوکس به هشت زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، روسی، فرانسوی و هندی مسلط هستند. تمام سرویس دهی ها و پذیرش در هتل به صورت شبانه روزی انجام می شود. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در هتل رز ریحان رتانا دبی از خدماتی نظیر سالن زیبایی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات و ... برخوردار خواهند بود.

هتل رز ریحان رتانا دبی Rose Rayhaan Rotana Dubai

اتاق های هتل رز ریحان رتانا دبی

هتل رز ریحان رتانا دبی به طور کلی دارای 482 اتاق و سوئیت پنت هاوس بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های کلاسیک
  • اتاق های کلاسیک اسکای
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس اسکای
  • اتاق های پریمیوم
  • اتاق های پریمیوم اسکای
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های کلاسیک
  • سوئیت های کلاسیک اسکای
  • سوئیت های پریمیوم اسکای

رز ریحان هتلی با 333 متر ارتفاع و 72 طبقه، از اتاقها و سوئیت های بزرگ و مدرن  تشکیل شده است که دارای امکانات فوق العاده ای می باشد. پرسنل هتل در هر ساعت از شبانه روز که باشد به اتاق ها و سوئیت ها سرویس دهی می کنند. هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل از اینترنت بی سیم رایگان پشتیبانی می کنند. امکانات یکسان و مشابهی که علاوه بر امکانات خاص و متفاوت در اتاق ها و سوئیت ها وجود دارند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، میز مطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، آیپاد و ... می باشند.

اتاق های هتل رز ریحان رتانا دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رز ریحان رتانا دبی

این هتل 4 ستاره دارای استخر زیبا و سونا و سالن بدنسازی در طبقه 4 این هتل در یک ساختمان مجلل دیگر میباشد که برای رفتن به استخر و سالن ورزش باید از طبقه 4 با یک راهروی زیبا به آنجا رسید که در بدو ورود سالن سونا و استخر در سمت راست و سالن بدنسازی و دستگاه های ورزشی در سمت چپ قرار دارد که دقیقا روبروی شما ورودی است که به محوطه استخر اختصاصی و روباز هتل باز می شود . همینطور سه رستوران نیز دارد. رستوران پتالز، انواع و اقسام غذاهای بین المللی را هر روز در وعده های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی سرو می کند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده کردن از این رستوران باید از قبل رزرو کرده باشید. رستوران آکواریس نیز در کنار استخر قرار داشته و از ساعت نه صبح تا نه شب غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف سرو می کند. کافه رز هتل رز ریحان رتانا دبی از ساعت هفت عصر تا نیمه های شب چای و قهوه و شیرینی ها مختلف ارائه میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رز ریحان رتانا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل رز ریحان رتانا دبی

رز ریحان در کنار اتوبان زیبا و مدرن شیخ زاید قرار دارد و نزدیک به ایستگاه 24 مترو زیبا و مدرن دبی میباشد یکی از ویژگی های توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی درباره این هتل دوست دارند، دسترسی بسیار خوب به مراکز تجاری و تفریحی شهر است. همینطور اطراف هتل را ایستگاه های مترو، رستوران، کافه، سوپرمارکت، داروخانه و ... گرفته اند.