هتل رادیسون بلو ایروان : یکی از برترین هتل هایی که شما در تور ارمنستان به آن دسترسی خواهید داشت، هتل رادیسون بلو است. این هتل مجلل و 5 ستاره در شهر ایروان قرار دارد و شما در سفر به این شهر می توانید اقامتی خاطره انگیز در هتل رادیسون را تجربه کنید.  هتل رادیسون بلو ایروان یکی از برترین هتل های 5 ستاره این شهر است. موقعیت ویژه و خاص این هتل در کنار کیفیت خدمات و همچنین شیک و با کلاس بودن اتاق ها، باعث شده تا این هتل یکی از هتل های محبوب در بین گردشگران تور ارمنستان باشد. رادیسون بلو به عنوان هتلی برگزیده در شهر ایروان، بر بلندای این شهر واقع شده است و به همین علت مناظر فوق العاده زیبایی از شهر ایروان را می توان از آن تماشا کرد. این هتل در خیابان آزاتوتیان ایروان واقع شده است. شما در این خیابان مناظر زیبایی از شهر ایروان را مشاهده می کنید. در هتل رادیسون شما تماشاگر کوه های آرارات خواهید بود. البته ناگفته نماند که پارک ویکتوری نیز از جمله مکان هایی است که شما می توانید از هتل یا حتی خود خیابان آزاتوتیان آن را مشاهده کنید. این هتل دسترسی خوبی به شهر دارد. شما به سادگی می توانید به آزادراه های اصلی در ایروان دسترسی داشته باشید. آزادراه Tbilisi و همچنین آزادراه M4 به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مسافران هستند. این دو آزادراه فاصله را تا فرودگاه و راه آهن ایروان کوتاه می کنند که از ویژگی های این هتل به حساب می آید. شما در سفر با تور ارمنستان با ترانسفر فرودگاهی به سادگی به هتل منتقل می شوید. از طریق اتوبان، فرودگاه ایروان تنها 16 کیلومتر با هتل فاصله دارد که فوق العاده است.  علاوه بر فرودگاه و ایستگاه راه آهن، فاصله کوتاه این هتل تا آبشار ایروان، باغ وحش ایروان، سالن تئاتر و رقص باله ارمنی نیز باعث شده تا جذابیت هتل رادیسون برای گردشگران بیشتر شود. میدان جمهوری و موزه تاریخ ارمنستان نیز فاصله ای کمتر از 4 کیلومتر تا این هتل دارند. 

هتل رادیسون بلو ایروان

اتاق های هتل رادیسون بلو ایروان

هتل رادیسون بلو ایروان، 142 باب اتاق دارد. این اتاق ها عناوین مختلفی دارند و هر کدام با توجه به امکاناتی که در درون آن ها قرار داده شده است، نام گذاری شده اند. مشخص است که قیمت این اتاق ها نیز متفاوت است. اگر بخواهید در اتاق های خاص این هتل اقامت داشته باشید، باید در هنگام خرید تور ارمنستان این موضوع را با کانتر فروش در میان بگذارید. تمامی اتاق های هتل رادیسون بلو ارمنستان در شهر ایروان امکانات استاندارد و ویژه ای را در درون خود جای داده اند. دکوراسیون فوق العاده زیبای این هتل ها و فرشی که کف اکثر اتاق های آن را پوشانده است، اقامتی دل انگیز را در ارمنستان برای شما رقم می زند. اکثر اتاق های هتل رادیسون دکوراسیونی با رنگ روشن دارند تا روحیه گردشگران تور ارمنستان را بیش از پیش شاداب کنند. امکانات هر اتاق بسته به شرایط آن متغییر است؛ اما تمامی این اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون و ماهواره، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام با امکانات کامل و یخچال را درون خود جای داده اند. البته شما می توانید امکانات بیشتری را نیز از هتل درخواست و دریافت کنید.

اتاق های هتل رادیسون بلو ایروان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رادیسون بلو ایروان

رستوران هتل رادیسون نیز کیفیت فوق العاده ای دارد. شما در سفر به ارمنستان با اقامت در این هتل، در مواقعی که در زمان ناهار و شام در هتل هستید، می توانید غذای خود را در رستوران این هتل سرو کنید. عموما پکیج های مختلف ارائه شده برای تور ارمنستان به این علت که مسافران را از نظر زمانی محدود نکند، شامل ناهار و شام نمی شود؛ اما شما می توانید در هتل هایی مثل رادیسون بلو ایروان که کیفیت غذای خوبی دارد، هر زمانی که خواستید با پرداخت هزینه، غذای خود را صرف کنید. یکی از رستوران های این هتل، گنجه نام دارد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ارمنستانی و همچنین غذاهای اروپایی را میل کنید. علاوه بر این، رستورانی نیز در پشت بام هتل رادیسون ایروان واقع شده است که در آن انواع سالاد، برگر و ساندویچ های متنوع ارائه می شود. شما در این رستوران که Ad Astra نام دارد، می توانید به همراه میل غذا، مناظر زیبای شهر ایروان به ویژه دریاچه آرنی را مشاهده کنید. لذت صرف غذا در این رستوران فوق العاده عالی است.  دو کافی شاپ نیز در هتل رادیسون بلو قرار دارند که پذیرای میهمانان هستند. لابی لانج یکی از این کافی شاپ ها است که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان هتل است. انواع آب میوه تازه، کوکتل، نوشیدنی های گرم و سرد و حتی نان تازه را در این کافی شاپ ها می توانید سفارش دهید. علاوه بر موارد گفته شده، در این هتل شما به امکانات مختلفی دسترسی دارید. از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و اسپا گرفته تا زمین تنیس و مرکز تناسب اندام، همگی برای رضایتمندی مسافرین فراهم شده است. همچنین آرایشگاه و خدمات زیبایی، اسپا و مرکز سلامت نیز در هتل رادیسون بلو برای مسافرین تور ارمنستان وجود دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رادیسون بلو ایروان