هتل های زنجیره ای رادیسون بلو در سراسر دنیا وجود دارد و در ارمنستان نیز این هتل 5 ستاره با 142 اتاق از جمله 15 سوئیت بهترین امکانات را به مهمانان خود ارائه می دهد. تمامی اتاق ها بزرگ و با سبکی چوبی با رنگ های آرامش بخش تزئین شده امکاناتی که در اتاق ها از آن بهره مند می شوید شامل تخت خواب راحت، مبلمان، میزکار، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمام ، حوله و دمپایی، سشوار، مینی بار، صندوق امانات می باشد، همچنین تمامی اتاق ها دید بسیار زیبا از شهر را دارند. 

در رستوران های هتل نیز می توانید مزه تمامی غذاهای ارمنی و اروپایی را بچشید و یا در پشت بام رستوران در فضایی باز با دید پانوراما از منظره و غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

کافی شاپ و بارهای هتل نیز برای یک کوکتل، شیرینی یا میان وعده های تازه و لذیذ، چای تازه دم ارمنی و هرآنچه که بخواهید در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

امکانات دیگر هتل شامل : بزرگترین استخر سرپوشیده در منطقه، سونا خشک، حمام بخار، سالن تناسب اندام، سالن اسپا، سالن زیبایی، زمین تنیس، خشکشویی می باشد.

فاصله هتل تا فرودگاه 16 کیلومتر و تا ایستگاه قطار 5 کیلومتر است و پارک پیروزی در یک پیاده روی 10 دقیقه ای از هتل واقع شده. 

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@