هتل د رویال پلازا دهلی هند : یکی از هتل های مدرن و معروف شهر دهلی هند که در منطقه سنترال نیز قرار دارد، هتل د رویال پلازاست. این هتل چهار ستاره کاملا مکان مناسب و دنجی برای اقامت های خانوادگی بوده و خوشبختانه نزدیک به جاذبه های گردشگری این شهر است. این هتل باشکوه و مجلل از آن دسته هتل های رویایی بوده که با لوسترهای بلند و جواهرات بلوری سواروسکی، مجسمه های بزرگ سنگی و دیوارهای نقاشی شده به سبک اروپایی و طراحی داخلی الهام گرفته از سبک روم باستان خود را روشن کرده و شکوه و جلال خود را به نمایش می گذارد. دلیل علاقه بسیار به این هتل بوسیله توریست ها و گردشگران حرفه ای تور هند که به اقامتگاه خود در سفر اهمیت بسیار میدهند، دکوراسیون داخلی و فوق العاده ای است که داشته، اما این تنها دلیل آنها برای انتخاب این هتل نیست! هتل د رویال پلازا دهلی هند علاوه بر فضای دنج و لوکسی که ایجاد کرده، بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار میهمانان تور هند خود قرار میدهد. خدماتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد شامل نگهداری از کودکان، خدمات گردشگری، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات پزشکی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس و جلسه، پذیرش های شبانه روزی، کرایه اتومبیل، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، فضای سبز، پارکینگ و .. می باشد. این خدمات بوسیله خدمه های مجرب، با رفتاری شایسته و مناسب به میهمانان ارائه شده و همین موجب می شود تا اقامتی خاطره انگیز و رضایت بخش در هتل د رویال پلازا دهلی هند داشته باشید. این هتل چهار ستاره فوق العاده را از دست نداده و همین حالا از طریق تور هند این هتل را رزرو کنید و اقامتی ایده آل را برای خود رقم بزنید.

هتل د رویال پلازا دهلی هند

اتاق های هتل د رویال پلازا دهلی هند

حدود 414 اتاق و سوئیت با امکانات و متراژهای متفاوت در هتل د رویال پلازا دهلی هند وجود دارد. این اتاق ها و سوئیت های بزرگ، امکانات پیشرفته ای داشته و دارای مبلمان بسیار راحتی هستند. معمولا هر اتاق به شکل متفاوتی دکور شده اما ترکیب رنگ بکار رفته، رنگ های گرم و ملایمی بوده که حس خوبی به شما القا می کنند. داخل هر اتاق و سوئیت از این هتل چهار ستاره یک مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، تراس، سرویس بهداشتی، حمام، اینترنت رایگان، گاوصندوق و ... می باشد. همینطور سرویس دهی به اتاق به صورت شبانه روزی است.

اتاق های هتل د رویال پلازا دهلی هند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل د رویال پلازا دهلی هند

هتل د رویال پلازا دهلی هند دو رستوران باکیفیت و خوب داخل خود دارد. رستوران لوتین با صبحانه های مفصل و غذاهای بین المللی و رستوران جاسمین با انواع غذاهای چینی و گیاهی برای گیاهخواران، دو رستوران هتل د رویال پلازا دهلی هند هستند. انواع امکانات سرگرم کننده و تفریحی برای میهمانان تور هند در این هتل بوجود آمده از جمله استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی مجهز، انواع ورزش های آبی، میز بیلیارد، سونا و جکوزی، فضای سبز، ماساژ و ...

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل د رویال پلازا دهلی هند

دسترسی های نزدیک به هتل د رویال پلازا دهلی هند

با قرار داشتن هتل د رویال پلازا دهلی هند در منطقه معروف و توریستی کانات پلیس، تا فرودگاهی بین المللی این شهر تنها 35 دقیقه با خودرو در راه هستید.