هتل دیزی سانست باتومی : هتل سه ستاره دیزی سانست از ساحل ده دقیقه فاصله داشته و به صورت شبانه روزی میهمانان خود را پذیرش می کند. این هتل سه ستاره میتواند اقامتگاه خوبی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان باشد که میخواهند اقامتی ارزان قیمت و به صرفه داشته باشند. از جمله امکاناتی که میهمانان میتوانند در این هتل داشته باشند میتوان اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن ارایشی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، تاکسی سرویس و ... را نام برد.

هتل دیزی سانست باتومی

اتاق های هتل دیزی سانست باتومی

هتل دیزی سانست باتومی در مجموع دارای هجده اتاق سوئیت بوده که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی

برای هرکدام از اتاق های و سوئیت های این هتل سه ستاره انواع امکانات مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان اقامتی راحت داشته باشند.

اتاق های هتل دیزی سانست باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیزی سانست باتومی

رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی را همراه نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. دسرها و نوشیدنی ها نیز در کافه بار هتل دیزی سانست باتومی سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیزی سانست باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل دیزی سانست باتومی

توریست ها و گردشگران با اقامت خود در این سه ستاهر از ساحل ده دقیقه، از موزه باستان شناسی باتومی 150 متر و از دلفیناریوم نیز نهصد متر فاصله خواهند داشت. از هتل دیزی سانست باتومی تا فرودگاه بین المللی باتومی پنج کیلومتر فاصله است.