اولین باری که هتل دایما ریزورت را از نزدیک تماشا می کنید، محو زیبایی ساخت آن خواهید شد. طراح این هتل لوکس بسیار خوش ذوق بوده و در اقدامی جسورانه نمای بیرونی هتل را همانند یک کشتی غول پیکر طراحی کرده است نمایی که شما را حیرت زده خواهد کرد.

هتل دایما ریزورت کمر آنتالیا

هتل 5 ستاره دایما ریزورت با افتخار پذیرای مهمانان در محیطی مجلل و مدرن می باشد. بی شک وجود چندین استخر عظیم و یک ساحل اختصاصی می تواند رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد. اگر شانس اقامت در این هتل را به دست آورید، لذت شنا در استخر روباز هتل را هرگز از دست ندهید .

تمامی اتاق های هتل دایما ریزورت  دارای یک بالکن خصوصی بوده که چشم انداز روح نوازی با منظره رو به دریا برای مهمانان به ارمغان می آورند. داخل اتاق ها دکوراسیون مدرن با رنگ های ملایم بیش از هر چیزی جلب توجه می کند. از دیگر ویژگی های اتاق های هتل دایما ریزورت می توان به وجود تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی با امکانات کامل اشاره کرد.

غذاهای رستوران این هتل به صورت سلف سرویس و منوی سفارشی سرو می شوند، شما می توانید طعم انواع غذاهای سنتی ترکیه ای را در این رستوران بچشید. برای سرو نوشیدنی مهمانان هتل نیز تدارک ویژه ای دیده شده است و بدین منظور 3 کافه در قسمت های مختلف هتل ساخته شده است که می توانید از آنها لذت ببرید.

هتل دایما ریزورت کمر آنتالیا

بازی در زمین تنیس این هتل می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید برای رفع خستگی پس از بازی از خدمات حمام ترکیه ای و ماساژهای درمانی مخصوص هتل دایما ریزورت بهره ببرید و خستگی خود را آنجا به در کنید. سالن ورزشی به همراه اتاق بازی دارت و پینگ پونگ نیز به منظور رفاه حال مهمانان و سرگرمی بیشتر آنها تدارک دیده شده است. علاوه بر این، ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و کودکانتان را به یکی از سفرهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.

هتل دایما ریزورت کمر آنتالیا

سالن آمفی تئاتر هتل در طول شبانه روز در حال اجرای برنامه های سرگرم کننده متعددی برای مهمانان است. جالب است بدانید که این هتل امکانات و اتاق های مخصوصی برای معلولین و سوئیت هایی مخصوص زوج های جوان نیز دارد.

هتل دایما ریزورت کمر آنتالیا

لازم به  ذکر است که فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر و مرکز شهر کمر 7 کیلومتر با هتل دایما ریزورت فاصله دارند، همچنین سرویس کرایه‌ ماشین با پارکینگ رایگان نیز در دسترس مهمانان می باشد.گفتنی است که خدماتی نظیر امکانات برگزاری جلسات سازمانی و مهمانی های رسمی، لباسشویی، آرایشگاه، سرو صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی و امکانات اتاق VIP از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره به حساب می آیند. که میتوانید در تور آنتالیا به آن سفر کنید