هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره جورجین هالیدی، در منطقه ورا تفلیس قرار داشته و باغ بسیار زیبا و سرسبزی دارد. در سراسر این هتل اینترنت بی سیم رایگان ارائه شده. سرویس دهی و پذیرش نیز به صورت شبانه روزی انجام می شود و از امکانات و خدماتی که توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه شده میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان

اتاق های هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره در گرجستان، دارای اینترنت بی سیم به صورت رایگان هستند. سرویس دهی به همه اتاق ها و سوئیت ها به صورت شبانه روزی می باشد. خدمات و امکانات ارائه شده برای هر اتاق هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان متفاوت بوده اما امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی، تراس، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، گاوصندوق و ... به صورت مشابه در اتاق ها ارائه شده اند.

اتاق های هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و سرگرم کننده ارائه شده برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان در این هتل شامل استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ می باشند. در رستوران این هتل سه ستاره نیز انواع و اقسام غذهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان

از این هتل سه ستاره تا سال تئاتر باله و اوپرا و سالن تئاتر روستاولی فقط یک یکلومتری فاصله است. همینطور فرودگاه بین المللی نیز بیست کیلومتر با هتل جورجین هالیدی تفلیس گرجستان دارد.