هتل امارات جمیرا واقع در جاده پر رفت و آمد شیخ زاید که در یک برج واقع شده است . هتل امارات جمیرا دبی دارای یک ساحل خصوصی است که در کنار خود برج قرار دارد و پارکینگ رایگان که تمامی مهمانان و مشتریان می توانند از آن استفاده کنند دارا است .

اتاق ها وامکانات :

این هتل برنده جایزه زیبایی مبل در خاورمیانه و آسیاست . تمامی هتل ها دارای چندیل مبل هستند که روپوش تمامی آنها مخمل خواب دار است و تمامی اتاق ها دارای تلوزیون های ماهواره ای صفحه تخت و ... دیگر امکانات هستند .

رستوران های این هتل از رستوران های مدرن آسیا و خاورمیانه است . یکی از ویژگی های این رستوران ها داشتن کوره های جدید برای طبخ است . در این رستوران ها غذا های متنوعی از کشور های گوناگون طبخ و پخت می شود مانند : غذا های اصیل لبنانی ، غذا های معاصر بریتانیا ، غذا های مدرن ژاپنی ، غذا های مدرن ایتالیایی و ... . و اگر می خواهید تجربه ای منحصر به فرد را در یک رستوران به دست آورید پیشنهاد می کنم به هتل امارات جمیرا بروید .

یکی دیگر از امکانات هتل امارات جمیرا استخر تالیس است که در زیر خود هتل واقع شده است . این استخر دارای یک استخر آب گرم ، استخر آب درمانی ، استخر کودکان ، سونا ، جکوزی ، اتاق ماساژ ( ماساژ به وسیله ی جدیدترین دستگاه های ماساژور ) ، تونل بخار و ... است .

تگها: هتلهای دبی تور دبی