هتل ترنج کیش : یکی از هتل های بی نظیر کیش که روی آب های خلیج فارس بنا شده، در قسمت شمال غربی این جزیره قرار داشته و امکانات بسیار خوبی دارد. هتل ترنج کیش اولین هتلی است که در خاورمیانه روی آب ساخته شده همینطور مشابه این هتل در جزیره های مالدیو و کارائیب قرار دارد. این هتل را جوری ساخته اند که به محیط زیست آسیب نرسانده و به همین دلیل یک موج شکن برای جلوگیری از تخریب هتل وجود دارد. هتل ترنج کیش برای کودکان شما اگر پنج سال و یا زیر پنج سال باشند امکانات رایگان قرار میدهد. این هتل ساحلی دو فاز و چهار طبقه داشته. حدود 130 سوئیت و اتاق با مساحت های چهل تا 65 در اختیار میهمانان هتل ترنج کیش قرار میگیرد. کف همه این اتاق ها شیشه ای بوده و شما میتوانید تصویری باورنکردنی از دنیای زیر آب داشته باشید. به جز کف شیشه ای اتاق ها، منظره فوق العاده ای که از غروب خورشید و خلیج فارس داشته

هتل ترنج کیش

اتاقهای هتل ترنج کیش

صبحانه، نهار، عصرانه و میان وعده همگی در اتاقها سرو میشود. همینطور اگر مایل به گرفتن سرویس اضافه هستید باید یکی از میهمانان زیر پانزده سال سن داشته باشد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این اتاق ها که بیشتر توریستها و گردشگران تور کیش را به سمت خود میکشد، کف شیشه ای و منظره ای که از زیر آب دارد؛ میباشد. به جز این کف شیشه ای، تراس اختصاصی به همراه منظره ای زیبا و دیدنی از غروب خورشید در کنار دریای خزر دارد. حمام، تلوزیون، مینی بار، اینترنت رایگان و ... از جمله امکانات خوب این هتل میباشد.

اتاقهای هتل ترنج کیش

امکانات تفریحی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین و محبوب ترین سرگرمی ها، یعنی پارک آبی را داشته که این خدمات را به همراه جنگ شبانه و تفریحات دریایی به صورت رایگان ارائه میدهد. هتل ترنج مجهز به رستوران خوب و باکیفیت ساحلی بوده و امکانات دیگری مثل دوچرخه سواری را نیز رایگان ارائه میدهد. روی پشت بام این هتل یک استخر قرار داشته، همینطور سالن اسپا و ماساژ، بازی گلف، سالن یوگا و سالن ورزشی مجهز، زمین مخصوص بازی تنیس، فوتبال دستی در ساحل، ایرهاکی، قایق سوار، سالن بیلیارد و .. از دیگر امکانات تفریحی این هتل ترنج کیش میباشد.