هتل تاج دبی : این هتل پنج ستاره در دبی هر چیزی که یک مسافر در سفر به شهری دیگر نیاز دارد را برطرف میکند. تمامی میهمانان در سرتاسر هتل میتوانند به صورت رایگان از اینترنت و پارکینگ استفاده کنند. همینطور سرویس نگهداری از کودکان که بسیار امن بوده و شما میتوانید فرزندانتان را به راحتی به هتل بسپارید. کارکنان هتل تاج دبی به میهمانان خود به بهترین نحو برخورد کرده و مسلط به زبان های چینی، اوکراینی، فیلیپینی، روسی، هلندی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی هستند و از راهنمایی کردن به میهمانان لذت میبرند.

اتاق های هتل تاج دبی :

همه اتاق های این هتل نشیمنی بزرگ داشته و سیستم تهویه خوای پیشرفته دارد. برای حمام های مرمری دو وان ی خود تجهیزات کاملی ارائه کرده است. درواقع اتاق های هتل تاج دبی به همه نوع افراد، معلولین و آلرژی و بدون سیگار اتاق های مخصوص میدهد.

اتاق های هتل تاج دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تاج دبی :

شما میتوانید از رستوران های هتل تاج به صورت جداگانه هر سفارشی که میخواهید بدهید. اگر در رژیم هستید و یا نگران رژیم و تناسب اندام خود هستید، میتوانید از رستوران درخواست کنید که غذای رژیمی برای شما تهیه کند.  از امکانات تفریحی هتل نیز میتوان استخر روباز هتل برای تمام فصول اشاره کرد. همینطور مرکز  سلامتی و اسپای هتل که با ماساژهای بی نظیرش مرکز اسپای این هتل را به بهترین مکان آرامش بخش هتل برای میهمانان و توریست های تور دبی تبدیل کرده است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تاج دبی

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها پنجاه کیلومتر است.

آدرس هتل تاج دبی :

Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates