هتل بیجینگ ماریوت پکن : این هتل بیجینگ ماریوت در بهترین موقعیت مکانی از شهر قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به بازار ابریشم، ایستگاه مترو جیانگومن، شهر ممنوعه، میدان تیانانمن و همینطور دیوارهای تاریخی و باقی مانده مینگ دیناستی، خدمات پذیرش به صورت شبانه روزی بوده اما اتاق ها ساعت چهارده تحویل و ساعت دوازده گرفته میشود. امکانات این هتل پتح ستاره اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ،کارکنان مجرب، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر فرودگاهی و .. میباشد. همینطور هزینه اقامت برای افراد بزرگسال در هتل بیجینگ ماریوت پکن از 118 تا 211 دلار بوده و برای کودکان نیز از 19 تا 61 دلار میباشد.

هتل بیجینگ ماریوت پکن

اتاق های هتل بیجینگ ماریوت پکن

اتاق های هتل بیجینگ بسیاری بزرگ و لوکس بوده و امکانات پیشرفه و بروزی دارد. داخل هر اتاق و سوئیت هتل بیجینگ ماریوت پکن یک آیپاد به همراه اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، تلوزیون بزرگ ماهواره ای، سیستم تهویه هو، حمام مجهز، صندوق امانات، میزکار، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز و مبلمان و تخت راحتی دارد. این امکانات و یا بیشتر برای تمامی اتاق ها، سوئیت ها و اتاق های دولوکس موجود است.

اتاق های هتل بیجینگ ماریوت پکن

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل بیجینگ ماریوت پکن

از امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره میتوان به حمام آب گرم، استخر مخصوص برای شیرجه، ماساژ، استخر آب گرم سرپوشیده، سالن بدنسازی و اتاق بخار است. هر پنج رستوران های هتل بیجینگ ماریوت پکن نیز برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور پکن غذاهای آسیایی، ایتالیایی و اروپایی سرو میکند.