هتل بلکونتی آنتالیا : هتل پنج ستاره بلکونتی، یکی از بزرگ ترین و بهترین هتل های شهر آنتالیا بوده که در منطقه بلک و نزدیک به حاشیه جنگل و باغ قرار دارد. از طرفی کنار ساحل بلک نیز قرار گرفته به همین خاطر یکی از هتل هایی است که همیشه مورد استقبال توریست ها و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته. این هتل معمولا محل اقامت روس ها، ترکها و قزاقها است. هتل بلکونتی آنتالیا سال 1997 افتتاح شده بود و دو بار در سال های 2012 و 2015 بازسازی شده. اکنون این هتل به تنهایی 98 هزار متر مربع با سه ساختمان مساحت داشته و با این حال امکانات و خدمات مدرنی مثل پذیرش شبانه روزی، تراسنفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت رایگان و ... را ارائه میدهد.

هتل بلکونتی آنتالیا

اتاق‌های هتل بلکونتی آنتالیا

این هتل بزرگ در بلک، حود 596 اتاق در سه ساختمان مجزا دارد. ساختمان اصلی شامل 322 اتاق، ساختمان آنکس 104 اتاق و ساختمان ویلاها شامل 164 اتاق میباشد. داخل هرکدام از ساختمان ها 92 اتاق استاندارد، هفت اتاق خانوادگی، هجده اتاق لوکس سوپریور، 26 اتاق دلوکس، دو سوئیت کینگ، چهار اتاق مخصوص ماه عسل، 163 اتاق ویلایی، 232 اتاق لوکس استاندارد، 40 اتاق لوکس خانوادگی و شش اتاق مخصوص معلولین دارند. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها، امکانات و امتیازات ویژه ای دارند اما آنچه بین این اتاق مشترک است شامل، مینی بار، میزتوالت به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، حمام اختصاصی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، جکوزی (در برخی از اتاق ها)، سرویس دهی شبانه روزی و اینترنت رایگان میباشد.

اتاق‌های هتل بلکونتی آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بلکونتی آنتالیا

رستوران های این هتل پنج ستاره بهترین غذاها و نوشیدن های محلی، ایتالیایی، دریایی، سنتی و بین المللی را داشته و صبحانه های مفصل و شاهانه ای سرو میکند. رستوران اصلی هتل تا هزار نفر ظرفیت دارد. کافه های آن مناسب برای یک کیک و قهوه به عنوان عصرانه بوده و با وجود این رستوران ها و کافه های خوب دیگر احتیاجی به رستوران های بیرون نخواهد بود. امکانات تفریحی بسیاری در این هتل برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده مثل پارک آبی، استخر های روباز و سرپوشیده، نوزده اتاق ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، زمین والیبال، بسکتبال، تنیس و ..، نمایش ها و موزیک های زنده شبانه، دیسکو و همینطور زمین بازی، مینی دیسکو و استخر برای کودکان!  با اقامت در این هتل همه چی تمام، همه امکاناتی که برای سفری لذتبخش و مهیج لازم است، خواهید داشت.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بلکونتی آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل بلکونتی آنتالیا

این هتل پنج ستاره مجهز و لوکس در مرکز بلک قرار داشته و تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سی کیلومتر فاصله دارد.