هتل بلو وی سیتی استانبول : هتل سه ستاره بلو وی در قسمت مرکزی شهر استانبول قرار داشته و با توجه به نزدیک بودن به میدان تقسیم، به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی شهر دسترسی نزدیک دارد. در این هتل امکانات و خدمات پیشرفته ای مثل سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، منشی تور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... برای میهمانان و توریست های تور استانبول فراهم شده اند. همینطور کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی و عربی کاملا مسلط هستند.

هتل بلو وی سیتی استانبول

اتاق های هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول در مجموع بیست اتاق و سوئیت دارد. این بیست اتاق بسیار زیبا و معاصر دکور شده و به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

تمام لوازم و امکانات ضروری در سفر در هر بیست اتاق و سوئیت این هتل سه ستاره ارائه شده تا توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول از هتل بلو وی سیتی راضی باشند. این امکانات شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن بزرگ، میز ناهارخوری، آشپزخانه، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تراس، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل بلو وی سیتی استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بلو وی سیتی استانبول

در رستوران هتل بلو وی سیتی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... سرو می شوند. صبحانه ها نیز روزانه و بوفه ای سرو می شوند. میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول برای نوشیدن، نوشیدنی های مختلف و تنقلات از کافه بار هتل استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بلو وی سیتی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل بلو وی سیتی استانبول

از این هتل سه ستاره تا میدان تقسیم یک کیلومتر فاصله است. کلیسای جامع سنت اسپریت نیز چهارصد متر با هتل فاصله دارد. میهمانان میتوانند با بیست دقیقه پیاده روی به کاخ دولماباغچه و مرکز خرید جواهر برسند. فاصله بین هتل بلو وی سیتی استانبول تا ایستگاه متروی عثمان بی نهصد متر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک بیست کیلومتر می باشد.