هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت : هتل چهار ستاره بانتای بیچ ریزورت پوکت از ساحل تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله داشته و بهترین موقعیت مکانی را از نظر آرامش و سکوت دارد. هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سولاریوم، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس رایگان به مرکز شهر، خدمات مخصوص برای معلولین و ... ارائه میدهد.

هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

اتاق های هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت به طور کلی دارای 290 اتاق و سوئیت است. این 290 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

تمام دکوراسیون و طراحی اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره به سبک تایندی اصیل بوده و خدمات و امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند ارائه شده اند.

اتاق های هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

در رستوران های هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی، محلی و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند ارائه شده. در کافی شاپ های هتل نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، همراه با اسنک سرو می شوند. توریست ها و گردشگران با اقامت خود در این هتل از امکانات سرگرم کننده خوبی نظیر سه استخر روباز، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت

این هتل چهار ستاره از بازار معروف جانگ سیلون پانصد متر و از مرکز شهر تنها چند دقیقه فاصله دارد. همینطور باگلارود نیز بسیار نزدیک به هتل می باشد. از فرودگاه بین المللی تا هتل بانتای بیچ ریزورت پوکت تنها 25 کیلومتر فاصله است.