هتل بالی رانی : از ویژگی های خوب هتل چهار ستاره بالی رانی، دسترسی بسیار نزدیک به پارک آبی واتربوم است. هتل بالی رانی به صورت 24 ساعته پذیرش کرده و برای ترنسفر فرودگاهی و درون شهری هزینه اضافی دریافت میکند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه میشود. همینطور استفاده پارکینگ اختصاصی نیز رایگان میباشد. توریست ها و گردشگران تور بالی میتوانند با سپردن اموال و اشیا با ارزش به صندوق امانات هتل بالی رانی، خیال خود را از بابت لوازم با ارزش خود راحت کنند. از دیگر خدمات این هتل چهار ستاره، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و همایشات، صرافی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و.. میباشد.

هتل بالی رانی

اتاق های هتل بالی رانی

این هتل سه طبقه، 104 اتاق مختلف و متنوع برای توریست ها و گردشگران تور بالی ارائه میدهد. هر کدام از این اتاقها به دریاچه نیلوفر و استخر شنا چشم اندازیزیبا داشته و مجهرز به تراس اختصاصی هستند. هتل بالی رانی اتاق های مختلف با امتیازات متنوعی داشته اما بین همه این اتاق ها، امکاناتی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، میزمطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان و ... بین اتاقها، از امکانات مشترک هستند.

اتاق های هتل بالی رانی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بالی رانی

رستوران های هتل بالی رانی، چندین مدل از غذاهای آسیایی، دریایی، تپانیاکی، غربی و ... را بهترین کیفیت و همراه با انواع نوشیدنی ها سرو میکنند. هتل بالی رانی استخر روباز به همراه تراس آفتاب، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، مرکز آبگرم و اسپا، کتابخانه، ماساژ حرفه ای و سالن بدنسازی مجهز برای میهمانان خود به عنوان امکانات رفاهی و تفریحی ارائه میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بالی رانی

دسترسی های نزدیک به هتل بالی رانی

از مراکز تجاری و تفریحی نزدیک به هتل بالی رانی هتل بالی رانی میتوان به مرکز خرید ساحلی، مرکز خرید دیسکاوری، رستوران ها، بازار هنر، پارک آبی واتربوم و ساحل کوتا اشاره کرد. از هتل تا دنپاسار بیست دقیقه راه با خودرو است. همینطور تنها ده دقیقه از فرودگاه بین المللی فاصله دارد.