هتل اینترکانتیننتال Intercontinental Bali Resort جزیره بالی

تجربه ای لوکس و جدید در یکی از معروف ترین هتل های بالی در انتظار شماست. هتل 5 ستاره اینترکانتیننتال، در کناره ساحل شنی جیمباران و در میان جنگل های گرمسیری واقع شده است. از محیط آرام هتل لذت ببرید و یا در یکی از 6 استخر هتل شنا کرده و یا غوطه ور شوید، در حالی که کودکان مشغول تفریح و سرگرمی در زمین بازی مخصوص خود هستند.

سرویس های هتل اینترکانتیننتال بالی

 دارای 418 اتاق – ساحل – باغ - استخر فضای باز - جکوزی – سونا - سالن اسپا – مرکز تناسب اندام 24 ساعته – زمین تنیس - کتابخانه – زمین بازی کودکان - سرو صبحانه داخل اتاق -Wifi  رایگان - دسترسی برای ویلچیر– پارکینگ رایگان –  امکان کرایه دوچرخه - ترانسپورت فرودگاهی – اتاق جلسه – آرایشگاه - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته – کارکنان و خدمه چند زبانه – پرستار و خدمات کودک و ...

هتل اینترکانتیننتال در منطقه جیمباران واقع شده و 10 دقیقه تا فرووگاه انگورا رایی فاصله دارد. از هتل دسترسی آسانی به معبد Uluwatu و زمین گلف New Kuta وجود دارد.

یکی از نکات قابل توجه و با ارزش در مورد این هتل، ارج نهادن آن به تعهدات زیست محیطی و اجتماعی  و تمهیدات هتل در راستای آن ها می باشد، به طوری که در سال 2013 میلادی جایزه TRI HITA KARANA، به دلیل رویکرد هتل اینترکانتیننتال جهت حفظ ارتباط بین محیط زیست و انسان، به این هتل تعلق گرفت است.

اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهای خصوصی و لوکس هتل اینترکانتیننتال، از طراحی مدرن همراه با المان هایی از معماری اصیل سرزمین بالی بهره برده اند و از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه داخلی، تلویزیون LCD، مینی بار، قهوه و چایی ساز، حمام مرمرین، بالکن یا تراس وسیع با چشم انداز اقیانوس، باغ یا برکه، گاو صندوق، اینترنت و ... برخوردارند.

در رستوران های هتل اینترکانتیننتال نیز با انواع غذاهای اندونزیایی، ژاپنی، ایتالیایی، دریایی و ... ضیافتی برپا شده است. میوه جات و سبزی جات مورد استفاده، محلی بوده و بخشی از آن نیز محصول باغ های ارگانیک هتل می باشند.

آدرس هتل: شماره 45 آلوواتا، جیمباران، بالی، اندونزی

سفرتان رؤیایی و لذت بخش ...