هتلی دیگر در قلب شهر بانکوک ، هتل ایبیس نانا . این هتل تنها با مسافتی حدود یک چهارم مایل از سوخومویت واقع شده است . این هتل با دو ویژگی از مهمانان خود پذیرایی به عمل می آورد ، یکی پذیرش و میزکار 24 ساعته کارمندان هتل و دیگری اتاق های مجلل مبله با امکانات رفاهی کامل .

نگاهی بر خدمات ارائه شده توسط هتل Ibis Nana :

این هتل دارای 200 عدد اتاق بوده و برخی از سرویس های هتل عبارت اند از : گاوصندوق – اتاقهای non-smoking – خدمات رفاهی برای افراد کم توان – تهویه هوا – اجاره خودرو – حمل و نقل رایگان مهمانان – سرویس حمل و نقل به فرودگاه – میزکار 24 ساعته – خدمات ارزی – راهنمای تور – لباس شویی – ارسال فکس – سالن مهمانی – رستوران های متنوع – اینترنت و پارکینگ رایگان - ...

دکوراسیون مدرن خلاقانه به همراه کف پوش چوبی که از راه روی آن لذت می برد در اتاق هایی مجهز به لوازم رفاهی یکی از مواردی است که هتل ایبیس نانا را برجسته ساخته است . در اتاق های مبله و شیک این هتل می توانید با استفاده از سرویس بهداشتی اتاق خود یک دوش آب گرم بگیرید و خستگی پیمودن مسافت طولانی مسافرت خود را از تن به در کنید . با ارائه میز کار 24 ساعته کارمندان این هتل ، خدماتی مانند ارسال فکس و فوتوکپی گرفتن و اجاره کردن خودرو برای گشت و گذار مهمانان هتل فراهم شده است .
رستوران تیست ، با صبحانه ای بی نظیر با منویی متنوع از خوراک های جهانی و محلی پذیرای مهمانان هتل ایبیس نانا می باشد . در این رستوران غذاهای سبک و رژیمی نیز ارائه به مهمانان می شود . از خوراک خود در رستوران تیست لذت ببرید !
هتل ایبیس نانا بانکوک فقط حدود نیم کیلومتر از ایستگاه مترو هوایی Nana BTS و حدود 2.4 کیلومتر از مرکز خرید MBK فاصله دارد . فرودگاه بین المللی سووارنابومی نیز در فاصله 20.9 کیلومتری این هتل قرار دارد . منطقه خلونگ تویی شهر بانکوک یک ایده آل است برای کسانی که مشتاق و علاقه مند به باشگاه های شبانه ، خرید پوشاک مرغوب و سایر اجناس با کیفیت می باشند . مدیریت هتل پذیرای مهمانان گرامی شهر بانکوک است ، امیدواریم از سفر خود لذت ببرید !

تگهاهتلهای تایلند تور تایلند