بهترین انتخاب برای یک مسافرت کاری یا تفریحی ! هتلی در نزدیکی پارک آرام و زیبای لومپینی ، هتل ایبیس در منطقه ساتورن بانکوک . هتلی مدرن و مجلل که با قرار گرفتن در منطقه تجاری-تفریحی ساتورن بانکوک ، خدمات فوق العاده ای چون حمل و نقل رایگان مهمانان هتل به ایستگاه مترو هوایی BTS و ایستگاه مترو زمینی MRT به همراه اتاق های راحت و بزرگ و هچنین دریافت هزینه مناسب از مسافران را برای مهمانان خود تدارک دیده است .

این هتل دارای 213 اتاق بوده و خدمات ارائه شده توسط آن عبارت اند از : گاوصندوق – اتاقها non-smoking – آسانسور – تهویه هوا – پارکینگ و اینترنت رایگان – سرویس حمل و نقل به فرودگاه – خدمات ارزی – راهنمای تور – لباسشویی – سالن مهمانی – انواع رستوران - ...
این هتل امکان رفت و آمد رایگان به ایستگاه مترو MRT را برای مهمانان خود فراهم کرده و تنها دو ایستگاه مترو با مرکز کنوانسیون ملکه سیریکیت و دو ایستگاه مترو هوایی BTS از بازار سیام پاراگون فاصله دارد . یکی از امکانات ارزنده این هتل ، تخت خواب های دو نفره گرم و نرم اتاق های آن به همراه Wi-Fi رایگان است .

سایر ویژگی های هتل ایبیس ساتورن

این هتل خدمات گردشگری برای مسافران فراهم کرده است ، به گونه ای که آنها بتوانند به راحتی در شهر گشت و گذار کنند و از نقاط توریستی جذاب مانند رودخانه چائوفرایا و بازار شب بازدید کنند .
دکوراسیون مدرن و امروزی اتاق های هتل به همراه لوازم راحتی ، سرویس بهداشتی خصوصی ، سیستم تهویه هوا خوب و همچنین دسترسی رایگان به اینترنت ؛ ایبیس ساتورن را تبدیل به هتلی درجه یک با خدمات با کیفیت نموده است . از جمله دیگر امکاناتی که می توان به آنها اشاره کرد : پارکینگ اختصاصی خودرو مسافران ، مرکز تفریحی-تجاری و همچنین رستوران های 24 ساعته با منوی خوراک های محلی .
منطقه ساتورن یکی از مناطق با قدمت به همراه جذابیت های تاریخی می باشد و هتل ایبیس ساتورن یکی از انتخاب های ایده آل این منطقه در شهر بانکوک می باشد .
یکی از پیشنهادات ما به شما گردشگران عزیز ، هتل ایبیس ساتورن بانکوک  است.

تگهاهتلهای تایلند تور تایلند