هتل اپرا باکو : هتل نوساز اپرا سال 2016 افتتاح شده و برای توریست ها و گردشگران تور باکو امکانات و خدماتی بروز و پیشرفته ارائه میدهد. کارکنان هتل اپرا به صورت شبانه روزی و با زبان های ترکی، روسی، عربی و انگلیسی با شما صحبت میکنند. این هتل در سراسر هتل اینترنت بی سیم رایگان ارائه میدهد. خدمات ارائه شده این هتل برای مهمانان خود شامل سرویس ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن اپرا، سالن کنفرانس و جلسات، سالن باله، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن ملاقات و .. میباشد.

هتل اپرا باکو

اتاق های هتل اپرا باکو

این هتل چهار ستاره 28 اتاق داشته که برای هرکدام سرویس دهی 24 ساعته و نظافت روزانه در نظر گرفته شده. همینطور امکان سرو وعده های غذایی به درخواست میهمانان در اتاقها وجود دارد. اتاق های هتل اپرا باکوبه چند دسته تقسیم میشوند که هرکدام از آنها امکانات ویژه ای دارند اما امکاناتی که بین این اتاق ها یکسان است، شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، مبلمان و اینترنت بی سیم رایگان میباشد.

اتاق های هتل اپرا باکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اپرا باکو

هتل اپرا باکو دو سالن بزرگ خود به اپرا و باله اختصاص داده و قسمتی دیگر را به مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ، کلوپ های شبانه، سونا و جکوزی، استخر،و باشگاه بدنسازی اختصاص داده که جزو امکانات تفریحی و سرگرم کننده برای توریست ها و گردشگران تور باکو میباشند. رستوران های این هتل نیز منوی غذای محلی و بین المللی برای میهمانان خود داشته و انواعا نوشیدنی ها گرم و سرد را آماده میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اپرا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل اپرا باکو

این هتل چهار ستاره در باکو، با فاصله بسیار کمی از پارک افسران قرار گرفته و با سالن اپر و مرکز فرهنگی حیدرعلی پنجاه کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی باکو نیز در هفده کیلومتری از هتل قرار دارد.