هتل اونیو باکو : هتل چهار ستاره اونیو یکی از هتل های پیشنهادی به توریست ها و گردشگران تور باکو بوده چرا که موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای آن ها دارد. کاکنان هتل اونیو با استانداردهای بین المللی هتلداری آموزش دیده و به زبان های آذربایجانی، روسی، انگلیسی، ترکی و آلمانی کاملا مسلط هستند. امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن آرایشی، سالن کنفرانس جلسات، صرافی، صندوق امانات، کتابخانه، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، حمل و نگهدای از چمدان ها، آسانسور و ... برای میهمانان ساکن در هتل ارائه می شوند.

هتل اونیو باکو

اتاق های هتل اونیو باکو

هتل اونیو باکو دارای 133 اتاق و سوئیت بسیار بزرگ بوده که نورگیر مناسبی داشته و به صورت مدرن دکور و تزئین شده اند. این 133 اتاق و سوئیت هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

از خدمات و امکانات ارائه شده برای تمام اتاق ها و سوئیت ها هتل اونیو باکو میتوان به سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل اونیو باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اونیو باکو

امکانات رفاهی سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اتاق بخار، استخر روی پشت بام، بیلیارد، دارت، اسپا و ماساژ و ... برای رفاه و سرگرمی میهمانان و توریست های تور ارزان باکو در هتل ارائه شده اند. در رستوران های ان نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اونیو باکو

دسترسی های نزدیک به هتل اونیو باکو

فاصله هتل اونیو تا مرکز فرهنگی حیدر علی اوف سه کیلومتر تا مراکز خرید دو کیلومتر تا ایستگاه مترو ششصد کیلومتر، تا تالار اپرا و باله، میدان فانتین، کاخ اسماعیلیه، مسجد تازه پیر و کاخ شیروان شاه هفت کیلومتر می باشد. از هتل اونیو باکو تا فرودگاه بین المللی چهار کیلومتر فاصله است.