هتل اوبریو دبی : هتل پنج ستاره اوبریو دبی، یک هتل لوکس و بسیار شیک و بی نقص بوده که چشم اندازی هم به سمت برج العرب دارد. با اقامت در این هتل به سمت بسیاری از مناطق مهم شهر دسترسی نزدیک خواهید داشت. از جمله امکانات و خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، سالن کنفرانس و همایشات، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی و زیبایی و ... اشاره کرد.

هتل اوبریو دبی

اتاق های هتل اوبریو دبی

هتل اوبریو دبی به طور کلی 252 اتاق و سوئیت بسیا شیک و زیبا داشته که بسیار راحت طراحی شده اند. کف تمام اتاق ها پارکن بوده و پارچه استفاده شده برای هر اتاق بسیار با ارزش و گران قیمت هستند. امکانات و خدمات یکسان در تمام این اتاق ها شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل اوبریو دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اوبریو دبی

در رستوران ها و کافه های این هتل نوشیدنی های مختلف و غذاهای بسیار لذیذ محلی، بین المللی، آسیایی، هندی و ... سرو می شوند. رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران های دنیاست. میهمانان تور دبی در طول اقامت خود در هتل اوبریو میتوانند از امکانات رفاهی مثل سالن ماساژ و اسپا، کلاس یوگا، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اوبریو دبی

دسترسی های نزدیک به هتل اوبریو دبی

این هتل لوکس و بسیار شیک پنج ستاره دبی به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی این شهر مثل مرکز تجارت بین المللی دبی و ... دسترسی بسیار راحت داشته و حتی برای رسیدن به آن میتوانید از اتوبوس های رفت و برگشت رایگان هتل استفاده کنید. از هتل اوبریو دبی تا فرودگاه بین المللی هجده کیلومتر فاصله است.