هتل اُنتال ویتنام واقع‌شده در شهر هوشی مینه، و در منطقه شهرداری هوشمینه (منطقه1)، با 400 متر فاصله از پارک تاودان (Tao Dan)، با چشم‌اندازی به‌سوی شهر و باری زیبا در داخل هتل، پذیرای مهمانان عزیز است.تلویزیون صفحه تخت، DVD پلیر بعلاوه لپ‌تاپ از امکانات تمامی اتاق‌هاست. در برخی از اتاق‎ها، منطقه نشیمن طراحی شده است و بالکن و تراس نیز از امکانات برخی از اتاق‌هاست. بعلاوه، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی اختصاصی و دمپایی در همه اتاق‌ها تعبیه شده است.کرایه دوچرخه از دیگر خدماتی است که هتل در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. مرکز خرید بن‌ثانه (Ben Thanh) تنها 0.6 کیلومتر، از موزه هنرهای زیبا نیم کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی تان‌سان‌نهت (Tan San Naht) 6.9 کیلومتر فاصله دارد.اتاق‌ها با پرده‌های ضخیم پوشانده شده تا بیشترین حریم خصوصی را برای مسافران به وجود آورند. از دیگر امکانات هتل، آپارتمان‌های آن است تا مسافرین احساس راحتی هرچه بیشتر داشته باشند. تخت‌های موجود در هر اتاق بسیار راحت بوده و امکان خوابی خوش و دل‌نشین را مهیا می‌سازد. منطقه 1 در شهر هوشیمینه ویتنام، بهترین منطقه برای گردشگران از نقطه‌نظر کلاب‌های شبانه، مراکز خرید و تفریحی و بازارهای گوناگون است.

مشهورترین امکانات هتل اُنتال ویتنام

شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل، اتاق‌های طراحی شده برای خانواده، تهویه مطبوع، اتاق‌های طراحی‌شده مخصوص غیرسیگاری‌ها، آشپزخانه اشتراکی، کتابخانه، دوچرخه‌سواری، بار، سالن اشتراکی تلویزیون، نظافت روزانه اتاق‌ها، لاندری، نظافت خشک و اتوکشی لباس‌ها، تهویه مطبوع، تهیه بلیت برای مسافران، گاوصندوق، نگهداری چمدان مسافرین، شاتل فرودگاه (غیر رایگان)، سرویس شاتل به اقصی نقاط شهر (غیر رایگان)، صبحانه رایگان.

نکات مربوط به هتل اُنتال ویتنام

  • پارکینگ غیر رایگان است (رزرو الزامی نیست) و هزینه آن هر روز 1.5 دلار آمریکاست.
  • امکان نگهداری حیوانات در هتل مهیا نمی‌باشد.
  • امکان اقامت کودکان در هتل فراهم نیست.
  • اتاق‌ها ظرفیت پذیرش تخت اضافی را ندارند، بنابراین امکان پذیرش بیش از ظرفیت اتاق‌ها مقدور نیست.
  • امکان کشیدن سیگار، چه در اتاق‌های شخصی چه در فضای عمومی هتل ممنوع است.
  • به‌منظور حفظ امینت هر چه بهتر و بیشتر هتل و مسافران عزیز ، از ساعت 1 نیمه‌شب به بعد قوانین مربوط به خاموشی در هتل برقرار است و رفت‌وآمد مهمانان در نیمه‌های شب به خارج و یا داخل هتل مقدور نیست.
  • زبان‌های مورد استفاده تمامی کارمندان و کارکنان هتل: انگلیسی و ویتنامی

چرا هتل اُنتال ویتنام انتخاب عالی‌ در تور ویتنام است؟

با انتخاب این هتل، پول زیادی را صرفه‌جویی می‌کنید زیرا :

1- اتوبوس‌های خط 49 از فرودگاه بین‌المللی تان‌سان‌نهت مستقیم به سوی مرکز شهر می‌روند، اتوبوس‌هایی با بالاترین کیفیت که رانندگان آن انگلیسی صحبت می‌کنند و قیمتشان تنها 2 دلار آمریکاست.

2- بیشترین بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر، در نزدیکی هتل واقع شده است.

با آرزوی سفری خوش در تور ویتنام، تور هوشیمینه ......