هتل الان استانبول : هتل سه ستاره الان در منطقهبی اوغلو، خیابان پرا قرار داشته و کارکنان آن به زبان های ترکی، انگلیسی، عربی، روسی و اسپانیایی مسلط هستند. خدماتی مانند اینترنت بی سیم و پارکینگ خصوصی در این هتل به صورت رایگان ارائه شده اند. از دیگر خدمات این هتل برای میهمانان و توریست های تور استانبول میتوان صرافی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، منشی تور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری و حمل چمدان ها و ... را نام برد.

هتل الان استانبول

اتاق های هتل الان استانبول

هتل الان استانبول به طور کلی دارای 46 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا

خدمات سرویس دهی و نظافت اتاق ها به صورت شبانه روزی انجام می شوند. کفپوش تمام اتاق ها موکت بوده و از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها ارائه شده اند میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم ریگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل الان استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل الان استانبول

در رستوران های هتل الان استانبول انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در سالن و یا تراس هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل الان استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل الان استانبول

از این هتل سه ستاره تا ایستگاه متروی شیشانه 250 متر و از خیابان معروف استقلال 200 متر فاصله است. برج گالاتا نیز در فاصله ششصد متری از هتل قرار دارد. از هتل الان استانبول تا فرودگاه بین المللی نیز هجده کیلومتر فاصله است.