هتل اسپاتنیک باتومی : باتومی از دیگر شهرهای گرجستان است که مورد انتخاب بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار میگیرد. به همین دلیل است که هتل های پنج و چهار ستاره های خوبی دارد. این هتل چهار ستاره با فرودشگاه بین المللی تنها شش کیلومتر فاصله دارد. هتل اسپاتنیک باتومی در یک منطقه کوهستانی بسیار زیبا که اطراف آن را جنگل هایی با درختان استوایی است قرار داشته به همین دلیل میتوان گفت یکی از زیباترین چشم اندازها را به سمت دریا و جنگل و شهر دارد. کارکنان این هتل نیز به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی صحبت کرده و خدماتی مثل ترنسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، خدمات به معلولین، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، ترنسفر دروم شهری رایگان، سالن آرایشی و پذیرش شبانه روزی میباشد.

هتل اسپاتنیک باتومی

اتاق های هتل اسپاتنیک باتومی

اتاق های این هتل چهار ستاره روبروی کوهستان و دریای سیاه بوده و دارای امکاناتی مثل تلوزیون تخت ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، حمام لوکس و مجهز، نشیمن جدا و بزگر، میزکار، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار یا یخچال فریزر، تراس اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حوله و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلفن، تخت و مبلمان راحت میباشند. سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی و اینترنت رایگان برای همه اتاق ها در دسترس است.

اتاق های هتل اسپاتنیک باتومی

رستورانها و امکانات تفریحی هتل اسپاتنیک باتومی

رستوران های هتل نیز هر غذایی از اروپا را برای میهمانان خود سرو میکند همینطور اگر خواهان غذاهای گرجی نیز باشید برایتان آماده خواهد. کافه های هتل نیز انواع نوشیدنی ها گرم و سرد را برای میهمانان و توریست های تور گرجستان سرو خواهد کرد. برای تفریح و سرگرم کردن خود در هتل اسپاتنیک باتومی میتوانید در انواع استخر های کم عمق و روباز مشغول به شنا شده و یا در تراس آفتاب حمام آفتاب بگیرید. همینطور دیگر سرگرمی های این هتل شامل تنیس روی میز، بازی بیلیارد و دارت و قدم زدن در باغ سرسبز هتل اسپاتنیک باتومی است.