هتل اسپاتنیک باتومی : از شلوغی و سر صدای شهر خسته شده اید؟ میخواهید در مکانی آرام و جذاب در سفر خود به شهر باتومی گرجستان استراحت کنید؟ در قسمت کوهستانی این شهر بین درخت های بلند گرمسیری جنگل های باتومی، هتل اسپاتنیک چهار ستاره قرار گرفته که تمام این انتظارات شما را برآورده میکند. علاوه بر طبیعت دل نوازی که اطراف خود دارد، چشم اندازی روبروی دریای سیاه داشته و با جرعت میتوان گفت، از نظر موقعیت مکانی، بهترین قسمت باتومی قرار دارد. علاوه بر این ها، برای میهمانان توریست و گردشگر تور گرجستان امکانات مدرن بسیاری ارائه میدهد تا اقامتی بی نقص و راحت داشته باشند. هتل اسپاتنیک باتومی در هر ساعتی از شبانه روزکه با ترنسفر فرودگاهی برسید شما را پذیرش کرده و کارکنانی مجرب و مسلط به چندین زبان، ترکی، روسی و انگلیسی دارد. این ترنسفر تنها برای رفت و برگشت به هتل نیست و میتوان با استفاده از این سرویس به صورت رایگان به ایستگاه مترو ماچین زاری برسید. این هتل همچنین امکانات رایگان دیگری مثل پارکینگ و اینترنت وایرلس در سراسر هتل را دارد. داخل هتل سالن آرایشگاه، سالن کنفرانس و همایش، صرافی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان و خشکشویی و صندوق امانات از جمله امکانات دیگر هتل اسپاتنیک باتومی محسوب میشوند.

هتل اسپاتنیک باتومی

اتاق های هتل اسپاتنیک باتومی

هتل اسپاتنیک باتومی 153 اتاق مختلف به خصوص برای افراد معلول و کم توان برای میهمانان خود ارائه میدهد. هر کدام از این اتاق ها با توجه به امکانات هاص خود، امکانات و خدماتی مشابه مثل اینترنت و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه، سرویس دهی 24ساعته و سیستم تهویه هوای مناسب میباشد.

اتاق های هتل اسپاتنیک باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اسپاتنیک باتومی

انواع استخرهای روباز به همراه چشم انداز ویژه و استخرهای سرپوشیده همراه با تراس حمام آفتاب از جمله تفریحات ورزشی آبی هتل اسپاتنیک باتومی است. در کنار این استخر ها باغ سرسبز و طبیعت بی نظیر اطراف هتل اسپاتنیک یکی از بهترین قسمت های این هتل میباشد. رستوران ها و کافی شاپ ها نیز خوشمزه ترین غذاهای محلی و بین المللی را به همراه انواع نوشیدنی ها گرم و سرد برای میهمانان خود در فضاهای باز و یا بسته دنج و باصفا سرو میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اسپاتنیک باتومی

دسترسی های نزدیک هتل اسپاتنیک باتومی

از هتل اسپاتنیک باتومی چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی این شه فاصله ای شش کیلومتری دارید. همینطور به مرکز شهر نیز با دوازده دقیقه رانندگی خواهید رسید.