تنها 100 متر که از سواحل بسیار زیبای مدیترانه فاصله بگیرید، تقریبا به اندازه یک پیاده روی 8 دقیقه ای، با هتل آسدم پارک رو به رو خواهید شد. این هتل 4 ستاره در منطقه کمر در شهر آنتالیای کشور ترکیه بنا شده است و اقامتگاهی دنج برای مهمانان خارجی به شمار می آید.مهمانان برای گذران اوقات فراغت خود می توانند به شنا در استخر روباز هتل مشغول شوند و یا در کنار استخر حمام آفتاب بگیرند و از نوشیدنی های گوارا که کافه کنار استخر سرو می کند استفاده کنند. انجام این کارها در فصل تابستان بسیار لذت بخش خواهد بود.

هتل آسدم پارک علاوه بر استخر روباز، دارای یک مرکز اسپا نیزمی باشد که حمام ترکی، سونا و انواع ماساژهای درمانی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اینترنت بی سیم رایگان، اتاق و امکانات ویژه معلولین، لباسشویی، آرایشگاه و صرافی از دیگر امکانات گنجانده شده در هتل آسدم پارک به شمار می آیند.

این هتل آن قدر به خورد و خوراک مهمانان خود اهمیت می دهد که 4 غذاخوری در هتل احداث کرده است! بی شک صرف وعده های روزانه غذا در رستوران های هتل، به یکی از تجربه های به یاد ماندنی مهمانان تبدیل خواهد شد. شما  می توانید انواع غذاهای سنتی ترکیه ‌ای و همچنین غذاهای بین المللی را از رستوران های  این هتل سفارش دهید و آنها را در فضاهای دلنشین رستوران های هتل آسدم پارک میل کنید.

اتاق های هتل آسدم پارک همگی از بهترین دکوراسیون داخلی بهره می برند و دارای صندلی های چوبی هستند. تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع هوا، ماهواره و سرویس حمام اختصاصی از جمله امکانات اتاق های این هتل 4 ستاره هستند.مهمانان در این هتل می توانند فرزند خود را مربیان کودک هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح و گشت گذار در شهر بپردازند، همچنین در این خصوص باید بدانید که این هتل از زمین بازی مخصوص کودکان نیز بهره می برد.

شما می توانید پس از اانتخاب تور انتالیا ستراحتی آرامش بخش در باغ زیبای هتل، به انجام فعالیت های ورزشی تفریحی چون تنیس روی میز، بيليارد و دارت مشغول شوید البته اگر علاقمند به کتاب و کتاب خوانی باشید، کتابخانه مخصوص هتل در اختیار شماست! هتل آسدم پارک از امکانات بسیار پیشرفته  نظیر سالن سمینار و اتاق‌ های مربوط به جلسات نیز برخوردار است که این امکانات این هتل را برای سفر های کاری به مکانی ایده آل تبدیل کرده است.اگر تنها 153 متر از هتل فاصه بگیرید، گردشگاه ساحلی کمر را خواهید دید، همچنین پارک ملی  گوینوک جانوین ((Goynuk Canyon  9.8 کیلومتر دورتر از هتل واقع شده است.  پارک ساحلی مون لایت و پیست اسکی نیز به ترتیب در 600 متری و ۱۳.۹ کیلومتری هتل واقع شده اند. همچنین باید بدانید که فرودگاه آنتالیا  از محل اقامت شما در هتل آسدم پارک  تنها 38.6 کیلومتر فاصله دارد.