هتل ارا پالاس باتومی : یکی از هتل های زیبای شهر باتومی که برعکس اکثر هتل ها، ورود حیوانات خانگی توریست ها و گردشگران تور گرجستان را ممنوع کرده، هتل ارا پالاس است. این هتل چهار ستاره که به آن کاخ عصر نیز میگویند، بهترین و باکیفیت ترین امکانات و خدمات را در اختیار توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان قرار میدهد. کارکنان این هتل قادر به صحبت به سه زبان ترکسی، روسی و انگلیسی بوده و به به صورت 24 ساعته پذیرش میکنند. امکانات ارائه شده هتل ارا پالاس باتومی شامل ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صرافی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن همایش و جلسات، اینترنت بی سیمر رایگان و ... میشود.  

هتل ارا پالاس باتومی

اتاق های هتل ارا پالاس باتومی

هتل چهار ستاره ارا پالاس برای میهمانان خود اتاقها دو نفره، سه نفره، چهار نفره، اتاق های خانواده، اتاق های عایق صدا، و سوئیت ها مختلف ارائه میدهد. بعضی از این اتاق ها سوئیت ها تراسی با منظره ساحل دریای سیاه دارند. اما امکانای که بین تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ارا پالاس باتومی یکسان است شامل، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، تلوزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، تلفن، سرویس دهی  24 ساعته، امکان سرو صبحانه در اتاق، نظافت روزانه و اینترنت وایرلس رایگان میباشند.

اتاق های هتل ارا پالاس باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ارا پالاس باتومی

رستوران های هتل ارا پالاس باتومی هر روز صبح صبحانه های معروف قاره ای برای شما روی پشت بام، در اتاق ها و محوطه فضای باز سرو میکند. علاوه بر صبحانه های لذیذی که دارد، انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای میهمانان خود آماده میکند. هتل ارا پالاس باتومی یک استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و سالن بدنسازی داشته که به عنوان امکانات تفریحی هتل محسوب میشوند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ارا پالاس باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل ارا پالاس باتومی

ساحل دریای سیاه که روبروی هتل ارا پالاس باتومی قرار دارد، بهترین امکانات تفریحی آبی مثل ماهیگیری، قایق سواری، موج سواری، والیبال ساحلی و ... را داشته و میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. از هتل تا ساحل دریای سیاه پنج دقیقه پیاده راه است. فرودگاه بین المللی باتومی نیز در فاصله شش کیلومتری و ایستگاه قطار با فاصله نه کیلومتری از هتل قرار دارند. یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ارا پالاس باتومی،پارک دلفین ها با فاصله 650 متری است.