هتل اتومان پلاس استانبول : هتل چهار ستاره اتومان پلاس، در منطقه تقسیم، قلب استانبول قرار داشته و روبروی آن تنگه بسفر می باشد. از این رو، بهترین موقعیت مکانی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد. پرسنل و کارکنان هتل، رفتاری دوستانه و کاملا حرفه ای داشته و خدمات بسیار خوبی نظیر سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، منشی تور، نگهداری از چمدان، آسانسور و ... به میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهند.

هتل اتومان پلاس استانبول

اتاق های هتل اتومان پالاس استانبول

هتل اتومان پالاس استانبول در مجموع 88 اتاق و سوئیت دارد. تمام 88 اتاق و سوئیت این هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس تقسیم
  • اتاق های دلوکس بسفر
  • اتاق های سلطان

اتاق های این هتل نشیمن های بزرگی دارند. تختخواب های این هتل چهار ستاره بزرگ و راحت بوده و از دیگر امکاناتی که دارند میتوان به چای ساز و قهوه ساز، بطری آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گهواره رایگان، مینی بار، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سرویس بیدار باش، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل اتومان پالاس استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اتومان پالاس استانبول

در رستوران کالیتا این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای ترکی، عثمانی، بین المللی، دریایی و محلی و ... برای میهمانان و توریست های تور استانبول، در تراس و یا سالن سرو می شوند. چای و نوشیدنی های مختلف نیز در مکان های عمومی هتل ارائه می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اتومان پالاس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل اتومان پالاس استانبول

این هتل چهار ستاره در قسمت مرکزی استانبول قرار داشته و فاصله بسیار کوتاهی تا جاذبه های گردشگری خوبی مثل کاخ دلماباغچه، منطقه سلطان احمد، برج گالاتا، میدان تقسیم و ... دارد. فرودگاه سابیها در فاصله 43 کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 21 کیلومتری از هتل اتومان پالاس استانبول می باشند.