هتل آیکون استانبول : هتل 4 ستاره آیکون استانبول "Icon Istanbul Hotel"در Dolapdere محله تجاری استانبول قرار دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد این هتل در سال 2014 ساخته شده و درست یک سال بعد مورد بازسازی قرار گرفته است. کارکنان این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و روسی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات مخصوص افراد معلول، صرافی، صندوق امانات، روزنامه رایگان در لابی، حمل و نگهداری از چمدان ها، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان و ... برخوردار خواهند بود.

هتل آیکون استانبول

اتاق های هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول به طور کلی دارای 65 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سینگل
  • سوئیت های مخصوص
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

)اتاقهای هتل تمام امکانات هتلهای 4 ستاره استانبول را دارا می باشد از قبیل تلویزیون ال سی دی، چای ساز، قهوه ساز، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق و .. . همینطور برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول سرویس دهی ها به صورت شبانه روزی انجام می شوند. 

اتاق های هتل آیکون استانبول

رستوران های هتل آیکون استانبول

KIZ KULESI MAIN RESTAURANT  رستوران KIZ KULESI MAIN رستوران اصلی هتل که برای صبحانه و شام استفاده می شود برای 60 نفردرطبقه -1 واقع شده است

 SECRET GARDEN رستوران باغ مخفی که در طبقه لابی واقع شده.

LOBBY BAR  کافه ها مخصوص نوشیدنی به مدت 24 ساعت در خدمت شماست.

ICON CAFE در ورودی هتل میباشد و به مدت 24 ساعته باز است. غذا و کافی نت دارد.

باشگاه سلامت هتل آیکون استانبول:

بعد از یک روز طولانی و سخت، شما می توانید استرس خود را در سونا، اتاق بخار و حمام ترکی  کاهش دهید. کارکنان هتل با تجربه و گواهی نامه های بین المللی به شما با آخرین تجهیزات فن آوری و مارک های معروف جهانی در داخل یک استراحتگاه و جو آرام بخش خدمت می کند.

باشگاه سلامت هتل آیکون استانبول:

دسترسی های نزدیک به هتل آیکون استانبول

هتل نزدیک فرودگاه آتاترک 25 km و فرودگاه سابیها 50 km و میدان استقلال 1 km می باشد.