هتل آیر پالاس باتومی : هتل چهار ستاره آیر پالاس تنها شش دقیقه از ساحل باتومی فاصله دارد. خدمات و پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی بوده و از امکاناتی که به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه در لابی و ... اشاره کرد. همینطور کارکنان هتل آیر پالاس باتومی به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل آیر پالاس باتومی

اتاق های هتل آیر پالاس باتومی

هتل آیر پالاس باتومی در مجموع دارای 46 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های ماه عسل

برای هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... فراهم شده تا میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان اقامتی راحت را در هتل آیر پالاس باتومی تجربه کنند.

اتاق های هتل آیر پالاس باتومی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آیر پالاس باتومی

ساحل دریای سیاه تنها پنج دقیقه پیاده تا هتل آیر پالاس باتومی فاصله داشته و میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان میتوانند از امکانات رفاهی مثل حمام آفتاب، قایق سواری، انواع بازی های ساحلی، موج سواری و ماهیگیری استفاده کرده و لذت ببرند. در رستوران هتل نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آیر پالاس باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل آیر پالاس باتومی

از این هتل چهار ستاره تا میدان یوروپ چهارصد متر، تا کلیسای مادر ویرجین نیتیویتی ششصد متر، تا دلفیناریم 650 متر و تا ایستگاه قطار باتومی نه کیلومتر فاصله است. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل آیر پالاس باتومی شش کیلومتر می باشد.