هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره آیا بوتیک، مناسب برای کسانی که قصد اقامت در قسمت مرکزی این شهر را داند بسیار مناسب بوده و در نزدیکی خیابان سنتارا می باشد. توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت در این هتل چهار ستاره میتوانند با چند قدم پیاده روی به ساحل معرو این شهر در خیابان بیچ رود برسند. برای راحتی میهمانان در سراسر هتل اینترنت بی سیم رایگان ارائه شده. از دیگر خدمات بسیار خوب این هتل چهار ستاره میتوان به صندوق امانات، صرافی، کرایه اتومبیل و موتور، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از چمدان ها، آسانسور، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند

اتاق های هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند

هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند، به طور کلی 70 اتاق مجهز و مدرن داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت

اتاقهای این هتل چهار ستاره، با تراس اختصاصی که داشته چشم انداز بسیار زیبایی به سمت شهر دارد. هرکدام از اتاق های این هتل امکانات خاص خود را داشته، اما امکاناتی که به صورت یکسان در تمام اتاق ها و سوئیت ها ارائه شده شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزکار، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند

این هتل چهار ستاره، رستورانی با فضای خوب و راحت داشته که برای میهمانان تور تایلند خود انواع غذاهای بین المللی، تایلندی، محلی و آسیایی سرو می کند. در کافه بار آن نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، اسنک ها و آّبمیوه ها ارائه می شوند. به عنوان امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به سالن ماساژ استخر روباز، سالن بدنسازی، اسپا، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.  

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل آیا بوتیک پاتایا تایلند

از هتل آیا بوتیک پاتایا تا مرکز شهری دویست متر فاصله است. همینطور خیابان معروف و همیشه شلوغ واکینگ استریت نیز پانصد متر تا هتل فاصله دارد. فاصله فرودگاه بین المللی پاتایا تا هتل آیا بوتیک، 124 کیلومتر می باشد.