هتل آکواتک ارمنستان : آکواتک، یکی از هتل های بی نظیر در ایروان بوده که پارک آبی واتر ورد را در خود داشته و استفاده از آن را برای میهمانان خود رایگان اعلام کرده. علاوه بر این دیگر خدمات این هتل مثل اینترنت، پارکینگ و سالن بدنسازی به صورت رایگان برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان موجود است. این هتل چهار ستاره برای راحتی میهمانان خود خدمات خانه داری، نگهداری از کودکان و نوزادان، سرویس دهی به معلولین و افراد کم توان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، خشکشویی، فضای باز سرسبز، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری را ارائه داده و همینطور شبانه روزی پذیرش میکند.

هتل آکواتک ارمنستان

اتاق های هتل آکواتک ارمنستان

هتل چهار ستاره آکواتک، 64 تا اتاق داشته که هرکدام از آن ها یا به سمت پارک آبی و یا به سمت شهر هستند. اتاق ها و سوئیت های هتل تراس اختصاصی داشته و سرویس دهی به آن ها شبانه روزی میباشد. هر روز اتاق ها طبق برنامه منظم، نظافت میشوند. امکاناتی که داخل اتاق ها برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان ارائه میشود شامل، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی و رایگان، سرویس بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی و ... میباشد.

اتاق های هتل آکواتک ارمنستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکواتک ارمنستان

این هتل، به خاطر داشتن پارک آبی، به تنهایی یکی از جاذبه های تفریحی ایروان بوده و طرفداران بسیاری دارد. پارک آبی واتر ورد، رستوران ها و کافه های خوبی هم داشته و سرسره های بلند و استخر های بزرگ آن، برای ساختن یک روز هیجان انگیز کاملا مناسب میباشد. در کنار این پارک آبی امکانات رفاهی دیگری مثل حمام ترکی، اسپا، حمام یونانی، وان آب داغ، سالن ماساژ و .. در هتل آکواتک ارمنستان ارائه میشود. رستوران های این هتل چهار ستاره صبحانه های خود را به سبک ارمنی سرو کرده و انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را برای میهمانان خود آماده میکند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکواتک ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل آکواتک ارمنستان

از هتل تا مرکز شهر، مراکز خرید و فرودگاه بین المللی ایروان تنها چند کیلومتر فاصله بود. همینطور با اقامت در هتل آکواتک ارمنستان میتوانید به راحتی و تنها با پنج دقیقه رانندگی به باغ گل و شهر قدیمی ایروان برسید.