بدر نزدیکی شهر زیبای آنتالیای ترکیه و در ساحلی آرامش بخش، هتلی تفریحی و بسیار مجلل به نام آکا آنتدون بنا شده است.اگر بخواهیم کمی دقیق تر در رابطه با موقعیت مکانی این هتل شرح دهیم، باید بگوییم که هتل آکا آنتدون در دامنه‌ی کوه های توروس در مکانی میان مرکز آنتالیا و منطقه‌ی کمر بنا شده است. در یک سو، تپه های پوشیده از درختان کاج جنگلی و در سوی دیگر دریای مدیترانه، چشم انداز بی نظیری به این هتل داده است.اگر چشم اندازهای زیبا و خوش منظره بودن اتاق های هتل از فاکتورهای مهم برای شما به حساب می آیند، بدون اغراق این هتل ۵ ستاره می تواند از بهترین انتخاب ها باشد.

هتل آکا آنتدون کمر آنتالیا

هتل آکا آنتدون در 41 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا بنا شده است. رستوران های بوفه باز، استخر روباز و سرپوشیده ، بیش از 500 اتاق و امکانات رفاهی و تفریحی مخصوص کودکان، همگی آماده‌ی رقم زدن خاطره ای به یاد ماندنی برای شما مهمانان گرامی می باشند.

هتل آکا آنتدون کمر آنتالیا

جالب است بدانید که آکا آنتدون دارای انواع امکاناتی است که هر فردی در هر سنی می تواند از آن لذت ببرد. اتاق های هتل در آپشن های مختلفی نظیر، سوئیت و اتاق های خانوادگی همه برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده اند. اتاق ها همگی از بهترین دکوراسیون داخلی بهره می برند و این امر سبب شده است تا این هتل به عنوان یک هتل مجلل مشهور بر سر زبان های بیافتد. انواع امکانات در این اتاق ها وجود دارد که اقامت را راحت کرده که می توان از مهمترین آن ها به تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و یخچال اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون کمر آنتالیا

صرف غذا در رستوران هتل، به یکی از تجربه های به یاد ماندنی میهمانان تبدیل خواهد شد. سرو صبحانه از صبح تا به هنگام ظهر، سرو ناهار، اسنک های متنوع و خوراک های سبک در سراسر روز، میهمانان را با انتخاب های گوناگونی رو به رو خواهد ساخت، علاوه بر بوفه شام، 4 رستوران منو باز و 8 تریا نیز در جای جای هتل وجود دارد، همچنین سفارش خوراکی به اتاق نیز صورت می گیرد. برای تفریحات و ورزش هم برای شما یک سری امکانات جالب تدارک دیده شده است، به عنوان مثال می توانید با شرکت در ورزش های آبی، فعالیت های ورزشی، بازی بیلیارد، دارت و دیگر تفریحات موجود، تمام طول روز خود را به تفریح مشغول باشید. اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که به دنبال آسایش بیشتر هستید می توانید از مرکز مجهز آب گرم وهمچنین مرکز سلامتی هتل استفاده کنید.اگر در این هتل اقامت داشته باشید قطعا نمایش ها و اجراهای زنده شبانگاهی و متنوع، می توانند شب خارق العاده ای را برای مهمانان رقم بزنند. همچنین در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز ارائه می شود و سالن هایی برای کودکان تعبیه شده و شما می توانید با خیالی آسوده کودک خود را در این سالن ها گذاشته و خود به استراحت بپردازید. در این سالن ها بازی های مناسب سن کودکان، بازی های کامپیوتری و پارک مخصوص اطفال دیده می شود. 

هتل آکا آنتدون کمر آنتالیا

برای سفر به تور آنتالیا آماده شوید