هتل آپولو باتومی : هتل آپولو یکی از هتل های مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور گرجستان است که با قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبی برای میهمانان خود دارد. سرو یس دهی و پذیرش هتل آپولو باتومی به صورت شبانه روزی بوده و شما میتوانید با کارکنان مجرب هتل به چند زبان انگلیسی، ترکی و روسی صحبت کنید. از جمله امکاناتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد شامل صرافی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، رستوران و ... میشود.

هتل آپولو باتومی

اتاق های هتل آپولو باتومی

اتاق های این هتل چهار ستاره پنجره هایی به سمت منظره دریا و یا کوه های باتومی داشته و برای هر اتاق امکانات و خدمات گوناگونی ترتیب دیده. تمام اتاق ها به صورت روزانه نظافت شده و سرویس دهی به آن ها شبانه روزی میباشد تا میهمانان در طول اقامت احساس راحتی کنند. این اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، گاوصندوق، میزمطالعه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... میباشند.

اتاق های هتل آپولو باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل آپولو باتومی

جاذبه های گردشگری بسیار خوبی از باتومی نزدیک به این هتل قرار گرفته و شما میتوانید با کمی پیاده روی به راحتی به آن ها برسید. دلفیناریوم، موزه باستان شناسی، منطقه اود بلوار باتومی کلیسای مادر و میدان یوروپ از جاذبه های پرطرفدار این شهر بین گردشگران و توریست های تور ارزان گرجستان است. فرودگاهی بین المللی نیز در چهار کیلومتری از هتل قرار دارد. 

دسترسی های نزدیک به هتل آپولو باتومی