هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند : هتل پنج ستاره آوانی ریزورت پاتایا در قلب این شهر قرار داشته و همینطور تنها سه دقیقه تا ساحل فاصله دارد. استخر روباز این هتل با 650 متر مساحت، از بزرگ ترین استخرهای شهر است. توریست ها و گردشگران تور تایلند با رزرو این هتل پاتایا برای خود از امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، منشی تور، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و همایشات، خشکشویی و اتوشویی و ... برخوردار خواهند بود.

هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند

اتاق های هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند

هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند به طور کلی 298 اتاق و سوئیت دارد. تمام این اقامتگاه ها تراس اختصاصی با ویوی دریا، استخر و یا باغ دارند. کف همه اتاق ها چوبی بوده و دکوراسیون و چیدمان آن ها بسیار زیبا و شیک است. امکانات و خدماتی که در اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت یکسان ارائه می شوند شامل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند

امکانات تفریحی که این هتل برای میهمانان تور تایلند خود در نظر گرفته شامل زمین بازی تنیس، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن اسپا و ماساژ، زمین بازی برای کودکان و ... می باشند. رستورن های هتل آوانی ریزورت پاتایا انواع غذاهای ژاپنی، کبابی، تایلندی، بین المللی، محلی، آسیایی و ... را برای میهمانان خود با کیفیت بسیار عالی سرو می کند. مهیمانان تور تایلند برای سرو نوشیدنی میتوانند از بار هتل استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل آوانی ریزورت پاتایا تایلند

توریست ها و گردشگران تور تایلند، با اقامت خود در این هتل پنج ستاره به دو تا از جاذبه های بسیار معروف پاتایا مثل رویال گاردن پلازا و مرکز جشنواره ساحلی، به ترتیب 150 و هشتصد متر فاصله دارد. ایستگاه راه آهن این شهر سه کیلومتر از هتل آوانی ریزورت فاصله داشته و همینطور مراکز خرید و رستوران های بسیار خوبی اطراف این هتل قرار دارند.